Nieuwe pampers active fit ?

Wij gebruiken normaal altijd pamers ‘baby dry’

Nu zag ik in het foldertje van de kruidvat deze nieuwe pampers te staan, en vroeg me af of ze fijn zijn ?

Ik gebruik altijd pampers dus gelijk ook deze nieuwe pakken meegenomen en ik vind ze prima!!

ze maken hun naam waar hoor.ze zijn veel dunner en nog steeds even betrouwbaar :thumbup:

Ik vind ze niet veel handiger, comfortabeler of beter dan de gewone baby dry… met dit verschil dat er gewoon een stuk minder in een pak zitten dan bij de babydry.

Kost dan ook maar 9 euro zoveel per pak. maar ja… dan krijg je er dus minder en dus is het duur…

Ik merk wel verschil deze blijven bij mijn kleine gewoon veel beter zitten dan de baby dry… mijn kleine meid is nog al druk met d’r beentjes en dan wilt het nog wel is gaan lekken met babydry.

Bij Nikki pasten ze juist minder goed dus wij zijn deze week weer terug gegaan naar de gewone.

Active fit vond ik bij Lenn 3x niks, bij Nika gebruik ik ze van alle merken het liefst. Nu ze dunner zijn vind ik ze helemáál top!

Ow dan ga ik ze morgen halen bij de kruidvat, namelijk 3 halen 2 betalen :thumbup:

Zou ze ook gaan gebruiken zeker aan te raden pamers top luiertje :wink:

Vind ze ook erg prettig eigenlijk.

Bevallen prima!

Ik gebruik ze nu ook, en vind ze heel erg fijn moet ik zeggen :thumbup:

Ik vond ze voorheen ook echt verschrikkelijk en nu heb ik ook 8 pakken ingeslagen :mrgreen: . Ze zijn een stuk dunner en ze hebben hier nog niet doorgelekt wat met die andere baby-actives wel vaak het geval was :thumbdown: .