NIEUWE ONTWIKKELINGEN IN ZAAK VERMISTE MADDIE!

Nieuwe ontwikkelingen in de zaak rond de vermiste Britse peuter Maddie. Er is een nieuwe getuige opgestaan die beweert dat ze verdachte Robert Murat op de fatale avond dat Maddie uit het vakantieappartement van haar ouders verdween, gezien heeft in de bewuste flat.



Volgens de Britse krant The Sun heeft de 20-jarige Charlotte Pennington dit verklaard aan de politie. De Engelsman Robert Murat heeft tot nu toe altijd gezegd dat hij de hele avond bij zijn moeder was in Praia de Luz, op korte afstand van het appartement waar Maddie gekidnapt werd.



De verklaring van Charlotte is openbaar gemaakt door de privé-detectives die zijn ingehuurd door de familie McCann. Het meisje heeft ook verteld Robert Murat in een supermarkt te hebben aangesproken, waarna hij verkrampt zou hebben gereageerd op haar vragen, aldus The Sun.



Bron: story webflits

zal blij zijn als we eindelijk eens weten wat er nu gebeurd is.



ik blijf gevoelsmatig wel twijfelen bij de ouders hoor

Ik lees nu weer in de Telegraaf dat er weer iemand heefd gemeld dat haar dochter eerst ontvoerd zou worden voor Maddie. Lees maar:





Meisje doelwit ontvoering vóór Maddie

PRAIA DA LUZ - De ouders van Carolina Santos konden maar net voorkomen dat hun dochtertje gekidnapt werd. Nu helpen ze de McCann’s.



De McCann´s kunnen elke aanwijzing gebruiken in de zoektocht naar hun Maddie







Bijna werd Carolina Santos vorig jaar ontvoerd. Het toen 3-jarige meisje woonde met haar ouders in Portugal, slechts een half uurtje rijden vanaf Praia da Luz, waar vier maanden later Madeleine McCann verdween.







Carolina werd door een onbekende man meegenomen uit de kroeg van haar ouders. Abel en Lina Santos merkten dit gelukkig op tijd en wisten de " Marokkaans-achtige man" die hun dochter meepikte te achterhalen. De man wist echter te vluchten.







De ouders van Carolina hebben zichzelf vrijwel direct na de verdwijning van Maddie gemeld bij de politie. Maar nu pas gaat de privédetective van de McCann’s luisteren naar het verhaal.







Er bestaat al langer het vermoeden dat Madeleine naar Marokko is meegenomen. “Dit kan zeer relevant zijn”, aldus de detective in The Sun.


Nou sorry hoor. Daarom vind ik het allemaal maar vreemd. En daar komen die mensen NU pas mee? :think:

Er komen steeds vreemdere verhalen bij. Dan denk ik weer van: Mischien willen ze wel de politie in een dwaalspoor sturen.

Het lijkt nu wel een soap opera. Het word steeds ongeloofwaardig.

Ik hoop dat ze heel gauw nu dit gaan oplossen.

Voor mijn gevoel klopt er een heleboel niet aan dit verhaal en zijn er ontzettend veel fouten gemaakt bij alle onderzoeken.

Ik heb ook heel sterk het vermoeden dat de ouders er meer mee te maken hebben en dat Maddy niet meer gevonden zal worden :cry:

@Nathalinde wrote:



Ik heb ook heel sterk het vermoeden dat de ouders er meer mee te maken hebben en dat Maddy niet meer gevonden zal worden :cry:






Dat heb ik dus al vanaf het begin af aan… :think: