nieuwe nokia telefoon...welke?

Ik hoor van veel mensen dat ik voor een Nokia moet gaan als ik een nieuwe telefoon neem.

Nou heb ik niet zo heel veel eisen, maar toch:

• Hij moet niet te groot zijn, want ik heb een kleine hand en dat is met sms-en wel zo prettig.
  • Een cameraatje erop vind ik wel leuk
  • Niet te duur.
  • Makkelijk in gebruik

Verder hoeft er weinig extra’s op te zitten. Ik bel en sms vooral en maak af en toe fotootjes en een videofilmpje. That’s it.

Ohja, en waar koop je 'm dan? Want tot nu toe koos ik altijd een nieuw toestelletje bij m’n nieuwe abonnement maar ik wil niet switchen van ab. dus dan gaat dat ook niet op.

Alvast bedankt!

Je kunt toch gewoon een nieuwe telefoon bij het verlengen van je telefoon nemen? Dan hou je het zelfde abonnement…

weet niet via welke provider je zit, maar ik heb toendertijd sim only genomen van vodafone. heb nu een abo van €8 en dan 250 min bellen en 75 sms p.m. en toen mijn tel stuk ging heb ik een los toestel gekocht

heb zelf de nokia 2730 simpel en compact en 2 mp camera

heb zo geen foto…

@sabje373 wrote:

Je kunt toch gewoon een nieuwe telefoon bij het verlengen van je telefoon nemen? Dan hou je het zelfde abonnement…

Sorry, mis ik nou iets? Ik heb toch een abonnement voor een bepaalde tijd en als ik niks doe loopt dat gewoon door na die 2 jaar. Dat verleng ik dan toch automatisch? Ja, ik loop wel eens achter in dit soort dingen hoor, dus praat me bij. Ik zit trouwens bij Tele2.

@mamalena wrote:

@sabje373 wrote:

Sorry, mis ik nou iets? Ik heb toch een abonnement voor een bepaalde tijd en als ik niks doe loopt dat gewoon door na die 2 jaar. Dat verleng ik dan toch automatisch? Ja, ik loop wel eens achter in dit soort dingen hoor, dus praat me bij. Ik zit trouwens bij Tele2.

tele 2 hebben wij hier niet zo’n geweldig bereik.

als je hetzelfe abo wilt behouden gewoon alleen een simlockvrij toeste kopen… de bekende blauwe mannetje heeft er ook… met die dikke buik… :wink:

@mamalena wrote:

@sabje373 wrote:

Als het een goede provider is bellen ze je ruim van te voren op met een aanbieding, of je dan weer je abo wilt verlengen voor 2 jaar en met een nieuwe telefoon.

Is meestal overal, ze zullen het niet zomaar wéér 2 jaar verlengen want dat mogen ze tegenwoordig niet meer, stilzwijgend verlengen.

bij tele2 kun je gewoon verlengen, alleen geven zij het niet aan, maar moet je het zelf in de gaten houden! De enige kosten die je dan hebt zijn de verzendkosten van je mobiel, 6 euro geloof ik! MIjn man heeft er gewerkt en doet elke keer bij een nieuwe contractsverlenging een mobiel bestellen…wel moet die mobiel binnen je contract passen. Kan zijn dat je bijvoorbeeld ipv 1 jaar er aan zit, dan 2 jaar omdat je een duurdere mobiel hebt gekozen.

In jouw geval zou ik even kijken wanneer je contract afloopt en dan een mooi mobieltje uitzoekt op hun site! Als je contract al verlengt is dan nog kun je een nieuwe mobiel bestellen, maar dan gaat de contractsperiode opnieuw in op het moment van bestellen. (stel je contract is al 4 maanden afgelopen en automatisch verlengd dan kun je vanaf dan wel weer een nieuwe mobiel bestellen met nieuwe contract, ofterwijl vanaf dat moment wijzigt de datum van je verlenging/contract!)