Hoi,
ik heb dus een nieuwe moby en heb er een paar vragen over,maar mag ik hier neerzetten welke mobiel het is ivm reclame?
Je mag wel merken noemen maar geen commerciele linkjes plaatsen…
Volgens mij mag dat wel gewoon hoor.
Ik krijg ook een nieuwe.
Heb mijn abonnement vorige week al verlengd, maar de telefoon is er nog steeds niet… :?
En dat terwijl ik hem gewoon in de winkel gekocht heb.
Had hem achteraf beter via internet kunnen bestellen.
Maar goed, leerpuntje voor de volgende keer.
Ik krijg de Omnia2.
Yep, dat mag alleen inderdaad geen commerciële linkjes :-*
Onderwerp verplaatst? Waarnaartoe,kan het niet vinden…(ben geloof ik nog niet helemaal wakker…)
Maar het gaat om de Samsung touchwiz ladyphone.Ik heb m via mp gekocht en heb dus een aantal vragen:
Normalite keek ik bij gespeksduur hoe lang ik gebeld had.Elke maand zette ik deze dan weer op 0.Dat wou ik bij deze ook doen en hij vraagt dan natuurlijk om een wachtwoord.Als ik mijn wachtwoord intoets dan zegt ie dat het fout is.Heb het meisje gemaild(van wie de moby is geweest) of zij mss een wachtwoord had,maar zij zegt van niet.Weet iemand wat te doen?
aangezien ik nog niet helemaal wakker ben weet ik mijn andere vragen niet meer…die komen vast wel in de loop van de dag!
Is het wachtwoord niet gewoon 00000 of 12345?
Ik had ook zo’n telefoon maar zet die tellers nooit op 0.
Dus weet ook niet precies wat het wachtwoord is.
Volges mij 5x o of 12345 is meest voor de hand liggend.
ligt dit niet aan de provider?
heb ook net een nieuwe mobiel en dat is 12345
anders je phone op @ zoeken
@Juf_Essie wrote:
Volgens mij mag dat wel gewoon hoor.
Ik krijg ook een nieuwe.
Heb mijn abonnement vorige week al verlengd, maar de telefoon is er nog steeds niet… :?
En dat terwijl ik hem gewoon in de winkel gekocht heb.
Had hem achteraf beter via internet kunnen bestellen.
Maar goed, leerpuntje voor de volgende keer.
Ik krijg de Omnia2.
Is dat met zo’n qwerty toetsenbord? Ik zit ook rond te kjiken welke telefoon(smartphone) ikwil hebben.
hoi
he he eindelijk teruggevonden…
maar helaas,al jullie antwoorden zijn niet juist .Als ik t wachtwoord wil veranderen ,vraagt ie eerst mn oude wachtwoord :wall: .
Toch maar ff naar de winkel…
Nee het is niet een toestel met uitschuifbord,maar geheel touch screen.Ff wennen,vooral met smsn,maar wel handig hoor!