Hallo ladies,
Als ik pech heb, of geluk, het is maar net hoe je het bekijkt, moet ik voor mijn opleiding die volgende week begint, een nieuwe laptop aanschaffen.
Ik weet het nog niet zeker, maar bij de intake zat er in het mapje dat er een laptop gekocht moest worden, ze wisten het alleen niet zeker en we zouden het nog horen.
Ik ben me alleen wel aan het orienteren, voor als het wel moet.
ik heb nu een Acer en dat bevalt goed, dus ik wil dan ook eigenlijk wel een acer weer.
Maar dan wel graag met Bleutooth, en ik kan geen acer vinden met bleutooth en niet duurder dan €700. Hij moet mee naar school dan, dus dan wil ik niet een te dure.
Weten jullie misschien wat ik dan het beste kan doen?
** Modies, ik weet niet of dit topic hier zo goed staat, anders alvast mijn excuses**
Maar moet je helemaal een nieuwe aanschaffen?
Ik zou zelf niet voor een acer gaan, maar dat is persoonlijk. Mijn hp en fujitsu bevallen goed. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima.
bluetooth kan ook via een usb-adapter, dus de laptop zelf hoeft het niet ingebouwd te hebben…
Ik heb hier een acer met BT die absoluut niet duurder was dan 700 euro.
Het is een Extensa 5635Z
Erg fijn ding. Lekker snel.
Ik heb een Samsung, helemaal top :thumbup:
Wel vreemd dat je perse een nieuwe moet aanschaffen, niet?
Euh, je hebt een laptop toch ? Ik zou dus geen nieuwe aanschaffen, lijkt me een beetje overbodig.
Ja, kan overbodig lijken, maar wat ik zo vlug heb zien staan ‘eisen’ ze windows 7, microsoft 2007/2010, dat heb ik allemaal al niet…
Mijn lappie draait op vista…
En ja, als ik dan toch een nieuwe moet, dan ook maar ingebouwde bleutooth…
ik ga gewoon hard hopen dat het toch niet hoeft…
kan je dan niet gewoon overgaan op de nieuwe versie van windows? Lijkt me goedkoper dan een nieuwe laptop.
als je programma’s koopt voor een studie, kan je soms nog gebruik maken van speciale aanbiedingen, soms zelfs via de opleiding. daar zou ik eerst even achter aan gaan, voordat je en nieuwe laptop koopt.
nieuw besturingssysteem op een oude laptop? Kan zijn dat ie dan onwerkbaar traaaag wordt…
Ik zou eerst willen weten waar je hem voor moet gebruiken voordat ik op zoek ging naar een nieuwe, helemaal omdat je er al 1 hebt. Computers zijn al niet goedkoop en je hebt er al 1.
Dus ik zou eerst goed op een rijtje zetten waar je m voor nodig hebt…
Is het alleen tekstverwerken, dan maakt het niet zoveel uit, maar ga je een grafische opleiding doen (noem maar wat) dan kan het zijn dat je zware programma’s moet gaan draaien en dan kan een nieuwe laptop wel handig zijn. Maar hoe meer een laptop moet kunnen, hoe duurder ze zijn en stel dat je dan net een nieuwe hebt die net niet aan de eisen voldoet… zit je daar weer mee… :shifty:
Misschien kun je wel een macje kopen? Die zijn er al vanaf 900 euro en nu bij de mediamarkt nog 100 euro goedkoper cheeeeeeeese!
(ok ik stop met mijn mac reclame, sorry )
Denk niet dat dat heel goed gaan komen… Mac heeft toch een heel eigen besturingssysteem?
Ik zal volgende week wel horen hoe en wat… Tot die tijd volstaat mijn eigen lappie nog prima!
mijn laptop, waar eerst windows xp op stond (dus een eerdere versie dan vista) doet het prima met windows 7.
ik zou dus eerst even kijken of dat geen optie is