Nieuwe koelkast (onze zoektocht)

Goedemiddag,



Onze Zanussi van ongeveer 10 jaar oud staat op het punt te overlijden. We hopen dat ie het nog even volhoudt tot november, maar daar is niets over te zeggen.



Nou hebben we op internet een hele mooie nieuwe gezien, maar er ontbreekt een foto van de vrieslade.



Onze Zanussi heeft 3 vriesladen, waar ik in de bovenste la zeker 4 broden kwijt kan. We zijn al bij diverse witgoedwinkels geweest en geen enkele koelkast met vriezer voldoet aan de eis dat we er zeker weer 4 broden in kwijt kunnen.



Nu zijn wij op zoek naar de volgende koelkast





Het is een HOTPOINT-ARISTON QUADRIO 4DBHA 4-deurs koelvriescombinatie, waarvan we weten dat de inhoud 397 liter is waarvan

295 liter koelen en 102 kilo vriezen,



Ik ben nu op zoek naar iemand die ons kan vertellen of er een witgoedwinkel is waar ze deze koelkast hebben staan of misschien is er wel iemand die zelf de koelkast heeft of iemand kent met deze koelkast en mij kan vertellen wat er allemaal in de vriezer kan. Eventueel met foto’s.



We kunnen een afspraak maken bij de distributeur in De Meern, maar dat is niet naast de deur en is alleen doordeweeks op afspraak te bezoeken.



Over drie weken hebben we vakantie en als niemand ons kan helpen gaan we zeker wel een afspraak maken, maar ik probeer het eerst via deze weg.


Mocht dit hier niet goed staan, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Linda

Heb je op beslist.nl gekeken? Daar kan je zoeken op online winkels en winkels in de buurt.

@Nefarious wrote:

Heb je op beslist.nl gekeken? Daar kan je zoeken op online winkels en winkels in de buurt.




Ja, ook dat hebben we gedaan maar deze koelkast is op dit moment alleen nog maar via internet te koop. We hebben wel heel veel leveranciers gevonden, maar die hebben de koelkast niet staan en kunnen alleen bestellen. En tja dan ben je verplicht om de koelkast te kopen.

misschien Mediamarkt?? die hebben meestal wel heel veel keus

@Lientjuh wrote:

misschien Mediamarkt?? die hebben meestal wel heel veel keus




Mediamarkt kan hem wel leveren, maar hebben hem niet staan. Ook dat is al nagevraagd.

via google afbeeldigen krijg ik aardig wat duidelijke foto’s over de vrieslade misschien heb je daar wat aan?

Zo te zien zullen die broden geen probleem zijn :wink:





o.a http://www.otto.nl/article/83609284/Koelvriescombinatie-Hotpoint-Ariston-QUADRIO-4D-BHA-A.html

@dragon wrote:

via google afbeeldigen krijg ik aardig wat duidelijke foto’s over de vrieslade misschien heb je daar wat aan?

Zo te zien zullen die broden geen probleem zijn :wink:





o.a http://www.otto.nl/article/83609284/Koelvriescombinatie-Hotpoint-Ariston-QUADRIO-4D-BHA-A.html




Wij hebben ook op google afbeeldingen gezocht, maar geen afbeeldingen kunnen vinden van de lades. De foto’s van otto geven maar een kleine indruk van de lades.



Ik zou het prettig vinden om de gehele lades te zien.

Misschien de vraag stellen op (1 van) de sites waar je em zou kunnen bestellen? De mogelijkheid tot achterlaten van reviews of stellen van vragen is er vaak toch wel :slight_smile: Wellicht reageren er mensen die em daadwerkelijk in huis hebben :think:

wij hebben een bosch en die is ook te koop bij de mediamarkt, niet met een dubbele deur, maar wel met de bovenste lade waar vier broden in kunnen, zelfs nog met een pak frikadellen ervoor.



De lade eronder is een grote vriesla en die daaronder een halve.

Toevallig hebben wij net een Ariston Hotpoint-dinges gekocht, online. Duurt wel 200 jaar voor die bezorgd wordt volgens mij want we zitten al een maand zonder.

Ik wil wel even kijken via welke site we die hebben besteld?





overigens vind ik Ariston een :thumbdown: merk.

We hebben ooit een goedkope keuken met inbouwapparatuur gekocht, alles van Ariston, dat is nu 9 jaar oud en eigenlijk is alles echt al helemaal af…

Ook de koelkast dus.

Ik zou het je niet aanraden…



en ja wij hebben hem wel gekocht, maar het is een beetje ingewikkeld uitleggen zo hier :oops: