Sluit mij aan bij Emma, allleen als het vies ruikt was ik het eerst.
Ik was alles eerst, ook van mezelf, anders kriebelt of schuurt het :?
Manlief heeft nergens last van dus die trekt het meestal wel recht uit de winkel aan…moet hij weten
Ik nooit… :shifty:
Vind nieuwe kleding altijd heerlijk, stof is nog supermooi. Vind het meestal een tegenvaller na 1 keer wassen, dus geniet ik extra van het nieuwe nieuwe dat er nog aan zit hahahaha
Ligt aan de geur die in de kleding zit.
@meisje1974 wrote:
…
Je wordt niet zo snel ergens ziek van hoor, zelfs niet van de mogelijke afdrukken van zweethanden van een ander :mrgreen:
Daar ben ik ook niet bang voor hoor :mrgreen: vind het gewoon een vies idee dat jan en alleman er al met zn handen aangezeten heeft/kan hebben. Of lekker over iemand zn zweetoksels :sick:
Het verschilt dus toch best wel, wel of niet wassen
Vind trouwens zelf wel dat kleding steeds vaker echt vreemd ruikt uit de winkel vandaan, en hou juist zo van de geur van 't wasmiddel dus dat speelt ook mee.
Ik was, heb al genoeg was en koop niet heel veel kleding dus ach. Vind mijn wasmiddelgeurtje lekkerder dan de chemische lucht van het verven, stijfen ed. :oops: Om het over ondergoed maar helemaal niet te hebben… :shifty:
Ik heb genoeg was, dus nee… ik was geen nieuwe kleding.
Alleen de babykleertjes.
Bij Mats heb ik het iets langer volgehouden, ook ivm zijn eczeem maar inmiddels reageert hij daar niet meer op.
Iedereen moet het zelf weten. Ik ben weer vies van andere dingen
En soms kan nieuwe kleding (wat ik via internet bestel en dus vaak uit een magezijn komt en niet uit een winkel) ook best lekker ruiken vind ik!!
Hangt ook van de stof af, vindt ik.
Hier alleen als het vies ruikt anders niet hoor hier ook genoeg wasgoed :lol:
Voordeel trouwens als je kleine kinderkleding NIET wast…vlekken gaan er daarna heeeeel makkelijk uit ivm dat laagje dat er nog opzit. :lol: Dat spul moeten ze eens in een spray gaan verkopen zodat je na het wassen de voorkanten van Tshirts ermee kunt inspuiten. 8)
ik was alles wel eerst…
Alleen de babykleding waste ik eerst. Nu was ik nieuwe kleding niet eerst. Ik heb wel wat beters te doen, die was is al bijna niet bij te houden