Nieuwe kinderwagen Beebop

Wie oh wie heeft deze en hoe bevalt hij?

Hij is in de aanbieding en ik moet toch op de centjes letten en dit lijkt mij een leuke aanbieding.

ik heb hem niet maar als ik hem zo zie ziet hij eruit als de eerste lichting bugaboo.

ik werk als gastouder en heb met de eerste bugaboo gelopen en vond hem niet prettig lopen vooral niet met stoep op en af en met stoepen die verzakt zijn bleef hij hangen met de kleine wielen.

ik zou m niet doen… als ik zo bekijk vind ik m a niet goedkoop, en b lijkt me niet handig lopen

waarom kijk je niet op mp? daar wordt je letterlijk dood gegooid met al die kinderwagens… te kust en te keur…

btw in aangeboden bij marion en meen nog iemand staan er ook complete voor een hele mooie prijs… :wink:

Ik zou het wel aandurven denk ik… je gebruikt zo’n ding toch maar een jaar ofzo…

Daarna is voor velen een buggy veel handiger.

Denk trouwens dat OF het patent van bugaboo is verlopen OF zij zijn de stiekeme producent achter dit merk. Hij lijkt er TE veel op. Dus dat hij verkocht mag worden… tja… vind het wel dubieus.

Al heb ik nu dan de mura en sinds ik hem heb zeg ik… kijken op mp voor een 2e hands mura… hij rijdt super, heeft een heerlijk ruime bak en hij is mega functioneel… klap de adapters omhoog en prop je cosi erop en klaar.

Vind het een superkarretje :thumbup:

Inderdaad Cell dat dacht ik ook, precies een kopie van de bugaboo :smiley:

Daar krijgen ze nog wel gezeur mee volgens mij. Ook omdat de naam er erg op lijkt. En volgens mij is dat geen patent maar gewoon merkenrecht ? :think:

Anyway, voor die prijs zou ik inderdaad even op mp kijken voor een 2de hands bugaboo…

mijn man wilt dus geen 2ehands maar een nieuwe :shifty:

Bugaboo vind ik te duur. Heb met de Beebop gereden en hij rijdt lekker. Het echte tsten kan pas als de kleine er is natuurlijk. Of ik neem de jongste mee naar de winkel, wat een idee!

Mura, ik ga eens kijken!

@LovelyMirrie wrote:

mijn man wilt dus geen 2ehands maar een nieuwe :shifty:

Bugaboo vind ik te duur. Heb met de Beebop gereden en hij rijdt lekker. Het echte tsten kan pas als de kleine er is natuurlijk. Of ik neem de jongste mee naar de winkel, wat een idee!

Mura, ik ga eens kijken!

ik snap je man wel… heb er hier ook zo een. :wink:

mutsy rijdt ook fijn en hebben ze veel acties mee… zou een bij babypark of baby dump kijken…

AHa dus ook zo’n eigenwijs!

Ik heb vandaag de Beebop gekocht!! Ik ben er helemaal blij mee :dance: Nu er nog mee rijden in het echt natuurlijk maar daar moeten we nog even geduld mee hebben…