Wij zijn aan het verbouwen, mede doordat er een kindje bijkomt.
Iedereen(wij en de 2 kinderen) gaat verhuizen van slaapplek en dus krijgen ze een nieuwe kamer.
Zoonlief is al duidelijk en ideeen te over, maar dochterlief wil een Tinkerbell kamer met veel bloemen.
Nu heeft ze al paars bloembehang uitgezocht en heb ik Elfenmuurstickers gekocht, maar heeft iemand nog een leuk idee hoe ik het verder zal gaan aankleden?
Bij Tinkerbell en andere elfjes komen direkt veel bloemen en bomen op in mijn hoofd, maar ik weet dat niet zo goed te vertalen in ideeen voor haar kamer.
Iemand ideeeeeeen?
Gifgroene klamboe, vleugeltjes aan de hoeken van het bed, gifgroene gordijnen, glitterdingetjes (feeënstof!)… :think:
Leuke ideeen, maar ben even vergeten te melden dat ze een soort bedstee heeft. Die is nu groen met roze met prinsessen, maar die wordt dus helemaal roze, want in de kamer is dus al het donkerpaarse behang en er komt nog licht paars op de andere muren.
Nu de aankleding nog. mmmmmm
^Lichtpaarse klamboe erboven of een witte klamboe met kleine vlinders of elfjes erop genaaid, hetzelfde kan met gordijnen.
^Lampekap opleuken met elfjes.
^muurschildering of schildering op deur maken van tinkerbell of een ander elfje. (helemaal leuk als je magneetverf gebruikt!).
^Kapstokje of plankje maken met tinkerbell/elffiguurtjes erop.
^Op haar kastjes deurknopjes vervangen door bloemendeurknopjes (gewoon te halen bij bouwmarkt).
^Mooie paarse of roze zitzak
^op houten stoeltje een elfje/tinkerbell figuur verven.
^lampen met bloemenmotief neerzetten
^kussentjes in de vorm van bloemen op haar bed neerleggen
^spiegel met bloemvorm ophangen
bloemspiegeltjes heb ik in het klein gevonden bij de Blokker. Kleurtje erachter en ze kunnen in haar bedkast.
Klamboe kan echt niet. Dat wordt veel te druk in haar bedje door de kast er omheen.
Uit de losse pols schilderen kan ik ook niet, dus dat valt weg, maar ik heb gelukkig wel de muurstickers.
Nu nog iets van bloemen of vlinders uit de lucht oid.
We komen er wel.
San, nog wat ideetjes.
Bloemen en vlinders vindt je veel bij blkker, Xnos, tuincentra en Zman en Krdvat hebben heel vaak tinkerbell spulletjes in de aanbeiding. Zag laatst bij VD pennen met Tinkerbell zitten op een blad van een waterlelie er bovenop, die kun je ook gebruiken om ergens op te plakken en het tijdschrift disney fairies (br*na) zou je kunnen kijken of je daar plaatsjes uit kunt halen die je inlijst als schilderijtje.
Wel grappig, ik heb voor Meg haar babykamer ook het thema bloemen, vlinders elfjes en ook dus Tink. Heb bijvoorbeeld een wasmand staan die ik heb beplakt met stoffen vlinders en de foamfiguren van Disney fairies op de kastdeurtjes. Die zijn overigens bij de bouwmarkt te verkrijgen.
Laat je tzt het resultaat zien? Ben wel benieuwd en kan ik ideeen opdoen.
Greetz, Mouse
Dank je Mouse.
Dat idee van die wasmand is ook wel errrrug leuk. Kan je er een fotootje van plaatsen??
Bij de bl*er kan ik nu nog wel komen, die zit om de hoek bij de fysio, maar helaas moet ze voor de rest van de aankleding wachten tot de baby geboren is, want ik zit aan huis gekluisterd.
Meer dan 100 meter moet al per rolstoel.
Ach, er zijn ergere dingen.
Zoonlief zal over 2 weekjes qua kamer gaan verhuizen en dan kunnen wij(oke manlief) aan haar kamertje beginnen. Het behang met verf en tink stickers zijn gelukkig al in huis. De rest dan maar later.
San,
Vervelend zeg dat je zo aan huis bent gekluisterd! Ik probeer vanavond een foto te plaatsen van de wasmand. Wat ik nog vergeten ben te melden Meg heeft ook nog een roze kroonluchter hangen op haar echt een beetje ‘over the top’ maar ik kon hem niet aten hangen. Komt van de X*nos. Ik zal ook wel een overzichtsfoto plaatsen van haar kamertje.
Mouse
vlinders san !! vlinders !! hahaha
Ha San,
Zoals beloofd de foto van de wasmand. Heb er ook maar 2 van het kamertje van Meg bijgedaan. De 1e is wel donker, maar geeft een idee. Op de kastdeurtjes zitten inmiddels foamfiguren van Disney Fairies.
Groet, Mouse
Eigenlijk heel simpel, maar o zo leuk.
Zodra ik mij weer meer kan bewegen en de baby wat minder tijd opslokt ga ik aan de slag. Kan bijna niet wachten.
:lol: idd erg eenvoudig, ik ben nl net zo handig, maar vlinders kopen en plakken lukt nog net
Mouse
Kan je niet met een projector plaatjes die je mooi vind op de muur projecteren en die dan schilderen? Kan ook erg lief worden.