nieuwe kamer= ellende!!!

pppfffff sinds vorige week vrijdag, heeft thomas en lucas zijn nieuwe kamertjes gekregen…

maar sinds dien is ook de ellende beginnen…



ZE WILLEN NIET MEER SLAPEN :wall: :wall: :wall:



thomas wilde altijd graag naar bed, als wij vroegen “thomas naar bed” ging hij al bij de deur staan, en je legde hem dan in bedje en hoorde je hem niet meer pas de volgende ochtend…



lucas idem…hij kwam er wel eens uit maar niet zo vaak als nu…moet hem wel 15 keer terug brengen naar bed, en oohh hij slaapt nu op zolder, en ik moet dus elke keer 2 trappen op ik trek dat niet meer



thomas huilt uuhh schreeuwt zijn longen uit zijn lijfje, en pas als ik bij hem op de kamer ben vakt hij als een blok inslaap, omdat hij zooo moe is…

maar ga ik weg begint de ellende weer van voor af aan tot hij het op een gegeven moment opgeeft en inslaap valt :dance:



zelfs zijn middagslaapje wil hij niet meer!!!



wat kan ik nou nog doen???

Heb je misschien de bedjes anders gezet?? Liggen ze nu met un hoofdje de andere kant uit?? Kinderen kunnen daar “gevoelig” voor zijn… In ieder geval succes… :thumbup:

nee ik heb juist het hoofdeinde zo neergezet dat die het zelfde is als bij de vorige kamer :frowning:

Toen Joost overging van ledikant naar peuterbedje hebben we hem wel gewoon nog in zijn slaapzak gelgd. Verder de dekens heel strak instoppen, dat gaf hem een beschermd gevoel.

Vervelend joh, dit is niet echt wat je kunt gebruiken zo vlak voor je bevalling :?

Heb er geen ervaring mee maar misschien is het een idee om als je ze op bed legt even bij ze te blijven zitten een verhaaltje voor te lezen ofzo, misschien doe je dat al wel maar denk ook dat het even nodig heeft voor ze beide aan hun nieuwe slaapkamer gewend zijn.



Sterkte meid :-*

Jim heeft ook even zo’n fase nu maar nog geen andere kamer, kan me dus bij Thomas voorstellen dat het bij de leeftijd hoort, ze schelen een maandje als ik het goed zie. Misschien dat het voor Lucas te rustig is zo hoog op zolder? Minder geluiden van beneden of zo? Misschien vindt hij het een beetje eng. Of heeft hij misschien door dat zijn broertje op die manier ook aandacht krijgt en probeert hij je uit?

gelukkig is de ellende met thomas voorbij…voorlopig altans…hij gaat nu lekker slapen alswij hem in bedje leggen :dance: :dance: vooral als papa hem brengt :eh:



lucas is nog even aanzien, hij is vanavond waarempel niet meer uit bed gekomen, nu maar kijken wat de nacht brengt :pray: hopelijk blijft hij lekker in zijn eigen bedje slapen…