Mijn internet doet al een tijdje raar.
Sommige websites worden heel raar weergegeven, bv op hyves kan ik als ik een niet ‘wiewatwaar’ maak niet in het vakje komen om de locatie in te tikken, en zo zijn er nog wat rare dingen.
Kan ik zomaar een nieuwe internet explorer downloaden om te kijken of dat de problemen oplost??
En is dat gewoon online te vinden?
Hoop dat iemand me kan helpen!
Je kan ook google chrome op je pc zetten
Ik heb zowel IE als Google chrome.
zit vaker in chrome tegenwoordig.
Of firefox…die gebruik ik dan weer heel veel!
Je kunt ook gewoon je internet-explorer ‘resetten’ (oftewel weer in de origineel geïnstalleerde staat brengen), dat gaat via:
In Internet-explorer, aan de rechterzijde van de werkbalk het knopje ‘extra’ en dan ‘internetopties’; dan het tabblad ‘geavanceerd’ en dan onder zie je een knop ‘geavanceerde instellingen herstellen’ (die eerst even proberen); daarna even IE uit en dan weer aan en opnieuw proberen; mocht dat niet lukken kun je proberen om naar datzelfde tabblad te gaan en dan de optie ‘opnieuw instellen’ uit te voeren (dan krijg je dus je internet explorer in dezelfde staat als toen deze geïnstalleerd was.
Succes!
(laat je nog even weten of het gelukt is?)
Bedankt voor jullie antwoorden!
DannySan ik heb jou opties even geprobeerd en het meeste lijkt nu goed te gaan.
Alleen met Hyves nog rare dingen maar dat kan natuurlijk ook aan Hyves zelf liggen.
Dank je wel!
@Billie wrote:
Bedankt voor jullie antwoorden!
DannySan ik heb jou opties even geprobeerd en het meeste lijkt nu goed te gaan.
Alleen met Hyves nog rare dingen maar dat kan natuurlijk ook aan Hyves zelf liggen.
Dank je wel!
You’re welcome, blij dat het wat beter gaat nu :thumbup:
@hedwich wrote:
Je kan ook google chrome op je pc zetten
Ik heb zowel IE als Google chrome.
zit vaker in chrome tegenwoordig.
die heb ik nu ook gedownload want heb steeds problemen met IE8
en in Chrome dus niet