hallo
ik ben sinds vorige week over egaan op de s-fles van difrax hij drinkt hier goed uit maar drinkt maar 1 of 2 flessen leeg normaal liet hij bij die andere ook 20cc over maar nu 50cc of 60cc.
Hij slaapt wel sinds 2 nachten door en er zit 3 uur tussen de andere voedingen dat is hetzelfde gebleven.
is het beter dat ik terug ga naar de avent fles of gewoon deze fles blijven geven wat zouden jullie doen?
hij krijgt meer dan 500cc binnen dus dat zit wel goed
Als hij teverden is, gewoon dit laten. Ik neem aan dat je een reden hebt dat je overstapt.( Ik vind zelf de dirfrax mooier :oops: )
hij krijgt comfort voeding en die is dikker en van avent kan ik geen speen vinden waar hij goed uit drinkt ze zijn te groot of te klein en die van de difrax drinkt hij wel heel goed uit.
van avent had ik zelf het gaatje groter gemaakt maar dat is natuurlijk niks want een nieuwe speen krijg je het gaatje niet hetzelfde als die wat ik gebruik.
Nou ik zou het gewoon zo laten. Miss moet hij even wennen aan de speen of hij heeft gewoon minder trek. Hier varieert het ook hoeveel ze drinkt
mischien zit hij even in een sprongetje en drinkt hij daarom minder nu…
als hij lekker tevreden is zou ik er niets aan doen
vanmorgen heb ik de fles kunnen rekken 45 min omdat hij in coma lag in de wagen tijdens het wandelen en dan drinkt hij hem wel leeg.
dus ga gewoon met deze fles door