nieuwe deksels nutril*n

Een tijdje geleden hebben ze bij de verpakkingen van de flesvoeding van nutril*n de deksels veranderd. Nu heb ik telkens als ik een verpakking wil openen dat niet alleen de deksel maar heel de bovenkant meekomt :? . Dus het plastic gedeeldte zeg maar. Waardoor dus vervolgens de verpakking continue open staat. Hebben jullie daar ook last van?

Ja, hier ook! Echt een ramp :wall:

Hahaha dacht al dat t aan ons lag,maar hier gebeurd het ook af en toe hoor! vervelend,vind die sluiting sowieso onhandig,sta soms echt te rotzooien voor ik hem open heb,met een kleine hongerige meid op mn arm haha :lol:

Ik heb n*tricia hierover gemaild en ze zouden het er over hebben. Ook zou ik een nieuwe verpakking opgestuurd krijgen.

Ik heb dat 1 x gehad, stond ik dus alleen met de deksel in mijn handen :roll: . Alle voeding op de grond…

Gelijk een email gestuurd en ik kreeg dus gelijk een neiuw pak toegestuurd. Het probleem is bekend, ik geloof dat ze er mee bezig zijn.

Groetjes Alex

Ik heb de sluiting nog eens goed bestudeerd :wink:, en nou blijkt dat ik hem ook niet helemaal opende zoals het hoorde :oops: . Dat lipje wat aan de voorkant zit moet je een beetje kantelen en dan gaat hij eigenlijk heel gemakkelijk :lol:

aha, dus toch een probleem met de deksel! We hadden die avond net spinazie gegeten en ineens kende ik mijn eigen krachten niet, lag dus niet aan mij, maar aan het pak :mrgreen:

Irritant is het wel…

ja klopt de lijmlaag laat los en trek ik telkens de deksel mee,ik heb nutrilon al gemaild mety dit probleem,ben benieuwd wat ze daar aan gaan veranderen.

hier geen enkel probleem… als je maar goed het lipje indrukt… gaat ie vanzelf open!

Ja, daar kom ik na een aantal verpakkingen ook achter :lol:

ik vind dat ie helemaal niet goed afsluit.

Geen goede verbetering… :roll: