Nieuwe bank

@Madre wrote:

@Sennapen wrote:
Wij hebben 1 van de Leenbakker. Een antraciet met aan de linkerkant een lang eind eraan.

Eerlijk??

Wij willen nooooooit weer anders, deze zit zooooooo heerlijk… Een echte chillbank! :dance:

Wij hebben trouwens deze, hebben alleen nog 2 hele fleurige dikkere kussens erbij gekocht want die andere zijn wat dun.

Enig nadeel 9zal de stof wel zijn) je krijgt door veelvuldig gebruik ‘haakjes’ en wordt het pluiziger, mja who cares :angel:

Wij hebben precies dezelfde en wij vinden hem echt VRESELIJK!!!

Grappig hoe meningen kunnen verschillen.

Ik kan niet wachten tot we een nieuwe hebben, maar deze hebben we pas 1,5 jaar ofzo. Maar oh oh oh, wat vinden wij dit prut.

oh, hee, echt? Wat mankeert eraan dan?

ff fotootje van onze nieuw bank. Muur hebben we lila/paars geschilderd, schilderij is gemaakt door mijn schoonmoeder, we hadden de kleuren opgegeven 8)

wij zijn op zoek naar een nieuwe bank , gaan wel voor echt een meubelzaak. We hebben nu een leren bank van 7 jaar oud , allemaal scheuren erin tijd voor wat nieuws.

Willen nu graag stoffen bank, hoekmodel

@WoLa wrote:

ff fotootje van onze nieuw bank. Muur hebben we lila/paars geschilderd, schilderij is gemaakt door mijn schoonmoeder, we hadden de kleuren opgegeven 8)
das precies dezelfde alleen dan het lange deel aan de andere kant

. Leuke kussens ook, wij hebben ook lekker drukke print, dat staat mooi.

Grappig inderdaad dat de meningen toch verdeeld zijn. Wij waren ook blij dat er zoveel op kunnen zitten hihi!

Wow… Wat een prachtige bank WoLa. Als we in een nieuwe woning gaan wonen, dan ga ik ook voor een hoekbank.

Wij hebben 1 bank gehad van Leenbakker, maar ik vond de vulling dus niks en je zat al snel op het plaatmateriaal eronder, of liever gezegd, daar zat je tegenaan. Wij zitten namelijk niet keurig recht op een bank (wie wel) en leunen misschien vaker tegen de armleuning dan de bedoeling is.

Uiteindelijk hebben wij in 2007 een 2+3 zits gekocht bij Trendhopper voor 1200 euro en die bank zit dus heeerlijk. Inmiddels zijn we 4,5 jaar verder en hij zit nog altijd lekker. De stof is nu wel wat viezer, maar onze ervaring is dat we die nog aardig schoon kunnen krijgen met een sopje, rulle handdoeken en een zonnetje buiten (drogen ze goed) Dus hier nog geen nieuwe bank hoor. En als die er komt, dan de hoekbank van Ikea, simpelweg omdat je die kussen bij kan vullen als het minder wordt. Sterker nog, een vriendin van mij heeft met fiberfill zelf de bank verdikt… ideale bank voor ons.

Leenbakker komt er hier voor de bank niet meer in :shifty:

Hierbij een foto van onze nieuwe bank, gisteren hebben we hem al gekregen :smiley: Hij zit/hangt heerlijk. Binnenkort nog nieuwe kussentjes uitzoeken voor erbij dan ziet het er helemaal leuk uit.

De muur waar die tegenaan staat moet nog geschilderd maar dat willen we in het voorjaar gaan doen.

@WoLa wrote:

Wola, wij hebben die dus ook. Ik vind dat hij heel snel doorzakt. Ik zit echt in een kuil, vreselijk.

Na een tijd krijg ik er gewoon rugpijn van.

Maar Sennapen vind hem dus wel lekker zitten, dus het zal vast aan mij liggen. :smiley:

@Madre wrote:

@WoLa wrote:

Wola, wij hebben die dus ook. Ik vind dat hij heel snel doorzakt. Ik zit echt in een kuil, vreselijk.

Na een tijd krijg ik er gewoon rugpijn van.

Maar Sennapen vind hem dus wel lekker zitten, dus het zal vast aan mij liggen. :smiley:

:lol: :lol: :lol: :lol: Ja, misschien ben ik dan wat vreemd? :inlove:

@ vlinder mooi hoor, megabreed stuk trouwens, ziet er zeker comfortabel uit.

Mooie bank vlinder! Welke kleur gaat de muur worden?

We denken dat de muur wit of roomwit gaat worden. Een andere muur in de huiskamer willen we een kleurtje geven. Hoewel we gisteren dachten dat het toch misschien leuker is om de rest wit te houden en dan de gele muur lichtgrijs te schilderen. We zijn er nog niet helemaal uit maar dat moet willen voordat het voorjaar wordt :wink:

Mooie bank! Succes met bepalen welke kleur jullie de muur/muren willen.

En vind de giraffen foto’s erboven ook zo mooi :inlove: I love girafs

Ik vind giraffen ook helemaal geweldig EstHe.

Heb zelfs een keer kunnen regelen dat ik in de dierentuin mee mocht toen ze eten kregen, dan sta je echt oog in oog met ze, geweldig :smiley:

@Vlinder75 wrote:

Ik vind giraffen ook helemaal geweldig EstHe.

Heb zelfs een keer kunnen regelen dat ik in de dierentuin mee mocht toen ze eten kregen, dan sta je echt oog in oog met ze, geweldig :smiley:

Oh wauw!!

Vond 't in beeksebergen ook zo gaaf dat ze rond je auto lopen :smiley:

Welke dierentuin heb je dat geregeld? :mrgreen:

Ik heb dat geregeld in dierenpark Amersfoort… waren ze best makkelijk in. Had ze een mailtje gestuurd dat mijn zus, vriendin en ik helemaal weg zijn van giraffen of er een mogelijkheid was om ze te voeren misschien en dat kon :smiley: Echt een super ervaring!

Zo van heel dichtbij vond ik ze nog mooier, heel zacht zijn ze en hebben hele mooie wimpers :inlove:

Beekse bergen vind ik ook erg gaaf.

Ik heb toen contact gehad met Marjo Hoedemaker, stel dat je het ooit zou willen dan kan je misschien contact met hem op nemen?

@Vlinder75 wrote:

Ik heb dat geregeld in dierenpark Amersfoort… waren ze best makkelijk in. Had ze een mailtje gestuurd dat mijn zus, vriendin en ik helemaal weg zijn van giraffen of er een mogelijkheid was om ze te voeren misschien en dat kon :smiley: Echt een super ervaring!

Zo van heel dichtbij vond ik ze nog mooier, heel zacht zijn ze en hebben hele mooie wimpers :inlove:

Beekse bergen vind ik ook erg gaaf.

Oooh, ik wil ze ook van dicht zo dichtbij zien! Wat ging dat makkelijk dan zeg. Proberen waard :inlove: dankjewel voor de tip en de naam :-*