Nieuwe badkamer

Mijn man heeft de douche zo lang mogelijk intact gehouden met wat douchegordijnen van Marktplaats, niet echt confortabel, maar je moet wat. Toen de douchehoek aan de beurt was hebben we gelukkig bij de buren en bij onze ouders (maar die wonen in een andere wijk) mogen douchen…



Vergeet niet dat wel heel je huis onder het stof komt te zitten…!!!



Succes allemaal!



Viratine



P.S. Foto’s toevoegen is mij nog niet gelukt.

biebels, schoonouders van me wonen erg dichtbij, dus elke dag ff met een tassie richting hun…ging prima :thumbup:

Ja het zal inderdaad wel even een heel gedoe worden, maar dan moeten we ons maar even redden hoor!



Douchen maar even wat minder. Goed wassen en haar beneden onder de kraan wassen. Soms is het even niet anders.

Bij ons hebben ze ook zo lang mogelijk de douche laten zitten. Daarna gewoon bij mijn ouders gedouched, alleen wonen die een half uur rijden bij ons vandaan. Wij hebben niet een dusdanig contact met de buren dat we daar konden gaan douchen. Ik was toen ook nog eens zwanger, dus het was niet echt handig :? Vandaar ook: nooooooooooit weer als we er in wonen en niet meer zelf, maar alles laten doen voordat we er wonen :wink:

Nou a.s. maandag komt de eerste aannemer langs. Pffff wordt er zo zenuwachtig van joh!



Heeft ook iemand van jullie ervaring met Brugman keukens toevallig?

Nee wij hebben onze keuken bij Tulp gekocht (zit op meerdere plaatsen in NL).

Pumba, oke ga ik ook is even op die site kijken!

Onze keuken staat niet op de site. Dit wordt 'm, maar dan als hoekopstelling en geen eiland. Alle kastjes worden “magnolia” (wit) en we krijgen één zo’n hoge kast met daarin de koelkast, magnetron en een kastje in de donkere kleur. En een keukenblad van composiet. Een vijf-pits gasstel met daaronder een oven, want ik wilde geen combimagnetron.

Pumba, haha lees nu pas dat je daar de keuken hebt gekocht. Wij gaan voor een nieuwe badkamer haha!



Maar wie weet verkopen ze dat ook?

Nou meiden hier een update.



We hadden een offerte gekregen van jawel 18.000 euro!



Nou dat werd ons echt veel te gek.



Maar we hebben nu een klusjesman gevonden waar we mee in zee gaan. Morgen gaan we spullen uitzoeken en donderdag gaat hij beginnen.



Hij werkt gewoon van maandag t/m vrijdag overdag en denkt een week of 5 bezig te zijn.



Ik zie er als een berg tegenop. Vooral alle troep en herrie. Niet echt optimaal met een pasgeboren baby. Maar het moet gewoon i.v.m. de lekkage.



Ik ga jullie op de hoogte houden d.m.v. foto’s als jullie dat leuk vinden natuurlijk.