Veel plezier en succes met je nieuwe taak als moderater.
1 vraagje
Ben jezelf ook een mamma?
Gr Wendy
Hoi Wendy,
Nee ik ben zelf geen mama. Ik schrijf veel dingen over kinderen en zwanger zijn. Maar zelf wacht ik nog even. Ben nu 21 jaar, dus vind mezelf nog iets te jong.
Groetjes
ben wel benieuwd wat je daar over schrijft dan, puur informatief? Linkje?
1 vraagje
Gr Wendy
Hoi Wendy,
Nee ik ben zelf geen mama. Ik schrijf veel dingen over kinderen en zwanger zijn. Maar zelf wacht ik nog even. Ben nu 21 jaar, dus vind mezelf nog iets te jong.
Groetjes
Ik schrijf op dit moment alle nieuwe artikelen voor Kindje op Komst. Er komt namelijk een vernieuwde website. Ik kan nog niet veel zeggen, maar ik ben er erg druk mee. Het zal niet lang meer duren. Tot die tijd kun je op de oude vertrouwde KOK site ook mijn artikelen lezen.
1 vraagje
Gr Wendy
Hoi Wendy,
Groetjes
Dat was ook het eerste wat ik dacht wat je er dan over schrijft etc… :think:
1 vraagje
Gr Wendy
Hoi Wendy,
Groetjes
Ik schrijf op dit moment alle nieuwe artikelen voor Kindje op Komst. Er komt namelijk een vernieuwde website. Ik kan nog niet veel zeggen, maar ik ben er erg druk mee. Het zal niet lang meer duren. Tot die tijd kun je op de oude vertrouwde KOK site ook mijn artikelen lezen.
Groetjes!
Maar gewoon even uit nieuwsgierigheid he… Moeten alle artikelen die er nu staan dan opnieuw geschreven worden oid? Lijkt me echt enorm veel werk. En hoe doe je dat (qua inleven enzo) als je zelf helemaal nog niet bezig bent met kinderen/zwangerschappen/poepluiers en ga zo maar door. Heb je een linkje naar een artikel? Vind het wel leuk om wat van je te lezen
Ik probeer me even in te leven en het lijkt me best pittig namelijk om ineens een soort van de baas te zijn op een forum met dik 7000 gebruikers waarbij je zelf helemaal niks hebt met de doelgroep en het onderwerp waarover gepraat wordt.
Ik probeer me even in te leven en het lijkt me best pittig namelijk om ineens een soort van de baas te zijn op een forum met dik 7000 gebruikers waarbij je zelf helemaal niks hebt met de doelgroep en het onderwerp waarover gepraat wordt.
Ja lijkt mij ook pittig. Je weet niet wat het is, ‘until you’ve been there’ vind ik zelf. Nou is dit forum modereren eigenlijk hetzelfde als elk ander forum. Dezelfde basisregels enzo. Maar die artikelen schrijven, maar niet vanuit je eigen context. Ja dat lijkt me wel bijzonder.
Nou ik lees mij veel in. Ik ben opgeleid tot het schrijven van teksten. En ik hoef niet opnieuw het wiel uit te vinden. Alle informatie is beschikbaar.
Wat betreft de inbreng van het forum, dat punt neem ik mee.
1 vraagje
Gr Wendy
Hoi Wendy,
Groetjes
Groetjes!
Maar gewoon even uit nieuwsgierigheid he… Moeten alle artikelen die er nu staan dan opnieuw geschreven worden oid? Lijkt me echt enorm veel werk. En hoe doe je dat (qua inleven enzo) als je zelf helemaal nog niet bezig bent met kinderen/zwangerschappen/poepluiers en ga zo maar door. Heb je een linkje naar een artikel? Vind het wel leuk om wat van je te lezen
Sorry ik heb geen linkjes. Alles is op dit moment nog niet online te vinden. Je kunt natuurlijk wel de KOK site bekijken, de homepage bevat een aantal tekstjes van mij.
Ik lees veel, boeken en andere naslagwerken en maak daar vervolgens een echt KOK tekstje van. Dit kan ik prima ondanks dat ik zelf geen kindje heb. Wat betreft de hoeveelheid werk heb je helemaal gelijk. Ik loop over van het werk.
Dus redactionele stukken worden herschreven op basis van ?
(andere informatie bronnen?)
Niks tegen jou,
maar ik zou persoonlijk liever iets lezen, met iemand met ervaring, of deskundig is op het gebied van zwangerschap, kinderen, dan iemand die alleen een text redacteur is, geen kinderen/ervaring heeft…
Volgens mij heeft Ruud geen kinderen en is ook nog eens man. Hij heeft zich jaren lang prima kunnen inleven in onze vrouwenproblemen, zwangerschap, baby, dreumes, kleuter en basisschool kids. Daarnaast heb ik altijd gedacht dat hij een ict achergrond had. Ik denk dat iemand die fulltime bezig is met het schrijven van kind en zwangerschap gerelateerde artikelen zich prima kan inleven in al onze topics Het maakt denk ik niet uit of iemand zelf moeder, vrouw of zwanger is. Zolang je je maar goed kunt verplaatsen in iemand of situatie en op de juiste plaats info zoekt.