Hallo!
Ik ben MamaCo en trotse moeder van een zoontje van 6 maanden. Ik heb hier al even rondgesnuffeld en ik heb al gezien dat hier erg veel informatie, tips en leuke dingen te lezen en te leren zijn!
Wij willen graag een tweede maar moeten wachten tot onze eerste een jaar is, vanwege een keizersnede. Misschien gaan we dat jaar niet halen…
Hoop jullie allemaal veel te spreken hier!
Groetjes,
MamaCo
PS’: fotootje plaatsen lukt niet helemaal… Ik heb blijkbaar te grote fotos…
welkom en veel plezier hier
Het is officieel, ik ben zwanger…
Wordt vervolgd!
welkom en veel forumplezier
gefeliciteerd met jullie zwangerschap
welkom,
Maar hoezo moesten jullie wachten tot een jaar!
Dat moesten wij niet.
hebben we wel gedaan, omdat ik me gewoon niet goed voelde.
De een zegt dat je een jaar moet wachten, de ander zegt niks.
Is denk ik ook maar net hoe je je voelt en hoe het litteken is.
Maar
en
welkom en gefeliciteerd!!
welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Welkom & Gefeliciteerd met je zwangerschap!
welkom en veel lees en schrijfplezier
Bedankt voor het lieve welkom allemaal! En voor de felicitaties!
25 maart naar de gynaecoloog om inderdaad te kijken naar litteken etc te kijken. Ik laat jullie weten hoe het afloopt!
Liefs,
MamaCo
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
@MamaCo wrote:
25 maart naar de gynaecoloog om inderdaad te kijken naar litteken etc te kijken. Ik laat jullie weten hoe het afloopt!
Liefs,
MamaCo
Ik was 3 maanden na mijn keizersnede weer zwanger en bij mij hebben ze toen nooit naar het litteken gekeken hoor. Na 2 maanden is het litteken zo goed genezen dat het een nieuwe zwangerschap weer aan kan.
Ik ken meerdere mama’s die zo snel zwanger waren en geen van allen had er last van.
Gelukkig!! Goed om te horen!
Nou, net bij de ynaecoloog geweest: alles goed! Hartje gehoord en da’s zo’n opluchting!!
Ik moet wel mijn banner aanpassen, want volgens haar is de uitgetelde datum 10 november!
Zijn jullie weer op de hoogte. Tot snel!
X
MamaCo
welkom op dit leuke forum , en natuurliujk van harte met je zwangerschap!Dat je er maar volop van mag genieten.
:-* inge
Welkom
Veel plezier op het forum.
hoi MamaCo
welkom!!! hier ook een baby van 6 maanden…
succes met deze zwangerschap… en je bent welkom hoor bij de september 2008 mama’s om mee te kletsen
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71454
Welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
welkom hier!
geniet van je zwangerschap!