Nieuw werkrooster... tips?

@NoortjeP wrote:

Nog 10 weken en dan heb ik toch al verlof en mijn leidinggevende weet dat dit eraan zat te komen.

Nu maar hopen dat pz ook zo meegaand is… :pray:


Denk dat dit wel meevalt hoor, zeker in het geval van zw mogen ze geen risico’s nemen.



Lekker aan jezelf denken en aan je kleintje. Heel veel sterkte morgen op het werk. Het is moeilijk genoeg.



:hug:

Ah, ik was al nieuwsgierig naar je beslissing! Een hele goede lijkt mij, halve dagen werken, en ik denk dat je leidinggevende het ook prima vind hoor, heb je het al besproken?

Hoe reageerde je leidinggevende Noortje?



:-*

We gaan er tussenin zitten…



Dus 4-8-4-8-4…





En dan de dagen dat ik op controle moet, kom ik helemaal niet. Dat is vaak op woensdag of vrijdag…

Is het ook helemaal naar jouw zin Noortje? Hoe jij het wil? (weet niet, misschien heb ik het wel mis, maar krijg het idee dat het niet helemaal jouw wens is :oops: )



Goed idee dat je op dagen dat je controle hebt niet gaat werken.

Wel goed voor jezelf zorgen he meid, als dit nog te veel uren zijn, dan gewoon terugschroeven hoor! Je kleintje en jij zijn het belangrijkste!! :hug:

Deze uren zijn de uren die in eerste instantie mijn keuze waren.

Halve dagen voelt gewoon nog niet goed.



Nu werk ik toch 12 uur minder per week en het voelt wel goed. En als het niet gaat, dan worden de werkuren nog minder… Dat heeft mijn leidinggevende direct gezegd. Nog 10 weken werken en dan gaat mijn verlof al in…

:shock: 10 weken nog maar??? :shock:

Noortje, fijn dat je een voor jou goede oplossing hebt gevonden met je leidinggevende en pz :thumbup: . Wat gaat het hard dan he, nog maar 10 weken en dan gaat je verlof al in…



Ik duim voor je kleine vechtertje :-* .



(Sis en Jolanda, dank voor de info. op pag.1, weer wat geleerd :wink: )