Nieuw...S!!!

Maar hopelijk snel met nieuwS!



Ben al 21 maanden trotse moeder van een geweldige (uiteraard :wink: ) dochter!



Sinds deze cyclus gaan wij voor een tweede. Na mijn bevalling van de vorige ben ik niet meer aan de pil gegaan en gingen wij “voor het zingen de kerk uit”. Dat is altijd goed gegaan, ook omdat ik vrij goed aan mijn cervixslijm kan zien wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben.



Deze maand hebben we de kerkdiensten dus gewoon netjes en vol enthousiasme uitgezeten en:



of mijn lichaam houdt me erg voor de gek



of het was meteen raak.



Ik weet wel dat die kans erg klein is (bij mijn eerste gingen er ook 7 mnd overheen, maar toen moest ik ook nog ontpillen), maar ik herken veel van toen. Moe, moe, moe, obstipatie, bandenpijn. Mijn vriend ziet ook iets aan me, wat hij herkent van toen en waar hij niet precies de vinger op kan leggen…



Woensdag ga ik testen…

Hedra, allereerst welkom op het forum.



En verder. HEEEEEEEEL VEEEEEEL Succes woensdag met testen!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Het klinkt in elk geval veelbelovend, maar ik weet ook dat je lichaam je soms flink voor de gek kan houden.



:-* Liefs, Evelien

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Succes met testen

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel forumplezier hier!

:: welkom ::

Welkom hier en veel forumplezier!

Hopelijk kun je woensdag hier goed nieuws melden, spannend!!!

Welkom en veel forumplezier

Dank jullie voor een warm welkom!!!



Vandaag is mijn NOD en nog geen tekenen van een naderende ongi!!!Heb de tampontest gedaan en ook daar nog geen ongi sporen op te bekennen. Heb wel last van afscheiding (heel helder) en voel dat soms ook echt lopen. Dan denk ik Sh*t…nu begint het …maar dan is het (gelukkig) nog loos alarm!!! Vanmiddag een testje kopen en dan morgen…DUIMEN!!! Kan niet geloven dat het echt nu al zo zou zijn…!

Mijn duimen gaan al voor je hoor!

Welkomh ier trouwens en hoop :pray: :pray: voor jullie dat het raak is,maar morgen horen we meer neem ik aan!

Succces

Welkom en succes!!

Spannend hoor.

Welkom…spannend!!!

Al getest? :mrgreen:

welkom op dit forum!

ben ook wel erg benieuwd nu of je al getest hebt :mrgreen:



:-* inge

Welkom…en wat maak je ons gelijk nieuwsgierig :mrgreen:



dus kom maar op met je uitslag :wink:

JAHOEEEE!!!



Vanochtend had ik dus toch een positieve test!!! Het streepje was niet zo paars als het controlestreepje, maar toch: er stond duidelijk een streepje (of twee dus, als je de controlestreep meetelt!)



Ik kan het niet geloven!!! Wat een wonder, zo snel raak…

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

geweldig :dance: :dance: :dance: :clap: :dance: :clap:

:dance: Super :dance:

Gefeliciteerd en geniet ervan

JEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ

Blijft een prachtig moment!!

Genietse!!!

:inlove:

een onderweg :mrgreen:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :dance: