hallo,
ik ben sylvia, 25 jaar, en ben zwanger van de eerste! Ben inmiddels in de 33 weken dus het gaat al aardig hard! Het aftellen is nu wel al een beetje begonnen. Vind het echt super spannend! Ik en mn man doen mee aan zwangerschapscursus: samen bevallen. Is erg leuk ook! Vooral omdat mn man zo ook van alles leert en een beetje begrijpt wat er in mn lijf gebeurt. Ik werk op dit moment niet meer, probeer een beetje te ontspannen thuis en ik hoop dat de baby er op tijd uit wil komen!
groetjes sylvia :vlinder:
welkom Sylvia
Welkom!
Je nickname, (ik ben niet nieuwsgierig), Junglebook? Kah de slang? Of een scouting-achtergrond?? :mrgreen:
welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
welkom hier op t forum en uiteraard ook bij ons de meimama’s :lol:
Je had er al een bericht achtergelaten…gezellig.
Ik zie nu dat dit je eerste kindje is…spannend is dat he…
Er gaan zoveel nieuwe dingen op ons afkomen.
Nou meis geniet van de laatste loodjes en we zien je wel bij ons forum
Grt natascha
Hoi Sylvia! Welkom op dit warme forum en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
dankjewel allemaal het is zeker spannend zo een eerste kindje!!
en om ron zn vraag te beantwoorden: mijn achternaam is kah. dus heeft niks met junglebook te maken of de scouting, maar wel leuk dat je daar aan denkt :mrgreen:
@kah wrote:
dankjewel allemaal het is zeker spannend zo een eerste kindje!!
en om ron zn vraag te beantwoorden: mijn achternaam is kah. dus heeft niks met junglebook te maken of de scouting, maar wel leuk dat je daar aan denkt :mrgreen:
Ok! hahaha ik dacht weer eens te ver… :mrgreen:
welkom
welkom en veel plezier.
welkom en gefeliciteerd meid!!!
welkom veel lees en schrijfplezier :lol:
en geniet lekker van je zwangerschap
veel forum plezier en
Veel lees - en schrijfplezier gewenst en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!