Nieuw op dit forum

Hallo allemaal,

Wij proberen opnieuw zwanger te worden, opnieuw ja. Onze zoon in na 33 wk zwangerschap in mijn buik overleden, maar dat verhaal vertel ik nog wel een keer.

Het is heel eng en spannend maar we wagen de gok nog een keer.

Liefs vlindermama

spannend. Veel succes ermee en veel forum plezier

hoi Vlindermama, Welkom hier op het forum. Wat vreselijk dat je zoontje is overleden. :cry:

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Jelte :**: is afgelopen zomer na 38 weken onverwacht doodgeboren.

Als je wilt kun je je verhaal kwijt bij vlinderpraat. Daar staat ook mijn verhaal en die van anderen. Ik heb er erg veel aan gehad.

Ook is er een apart topic bij zwanger worden: zwanger willen worden na het verlies van een engeltje.

Je bent welkom om mee te schrijven.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

oja, en wat een ontzettend mooi gekozen naam: vlindermama.

(Al snap ik ook dat je het liever anders had gehad :cry: )

welkom en veel plezier hier

welkom vlindermama, erg spannend om weer zwanger te worden na alles wat je hebt meegemaakt. succes meid.

heel veel forum plezier

welkom en veel plezier

:cry: heel erg dat jullie dit hebben mee moeten maken :cry:

>zonnenschijn; dank je ik zou idd anders willen maar het mocht niet zou zijn… Je hoort mijn verhaal binnenkort wel onder vlinderpraat en ik zal eens kijken onder zwanger willen worden na het verlies van een engeltje

>jannigje, ingrid1, monique en mamavandonny; dank jullie wel

welkom!

Hallo Vlindermama,

Allereerst wil ik je nog veel sterkte wensne met het verlies van je zoontje. Vreselijk lijkt me dat. Ik hoop dat je hier dan ook veel steun zult vinden op het forum!

Hallo, welkom en je gaat hier ongetwijfeld veel steun krijgen! Helaas zijn er veel mama’s hier die weten hoe het is om een kindje te verliezen :cry:

Ik hoop dat je snel weer opnieuw zwanger mag zijn, dit keer is er een klein engeltje :**: wat over jullie zal waken :hug:

en suc6 met zwanger worden. :hug: