Nieuw op dit forum (update: terug van weggeweest)

Geschreven in november 2010

Enkele dagen geleden vond ik dit forum. Leuk! :slight_smile: Het lijkt me leerzaam en gezellig om met anderen te praten over zwanger worden/zijn, bevallen, kinderen opvoeden enz.

Ik ben pasgeleden getrouwd ben en mijn man en ik gaan vanaf volgende maand gaan proberen ons kersverse gezinnetje uit te breiden. Erg spannend!

Het is op dit forum een verhaal van 13 uit een dozijn, dat besef ik wel. Maar meer kan ik er nog ff niet van maken :wink:

edit: ik plak even m’n post die ik in het sticky topic heb geplaatst; dat zegt al wat meer over mijn persoontje :slight_smile:

Ben net nieuw hier; deze ook maar gelijk ff beantwoorden:

1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Kersverse man (vorige maand getrouwd) en twee katten.

2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Ik werk als landbouwingenieur.

3. Wat is je grootste droom?

Ik heb allerlei korte-, middellange- en lange-termijndromen.Middellange termijn: gezinnetje stichten samen met mijn man.

4. Waar geloof je in?

hierin (vertaling hier)

5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Ik heb een kleine, hechte vriendenclub; geen persoon die daar heel specifiek uitspringt.

6. Waar komt je nickname vandaan?

‘Cath’ is afkorting van catholic; ‘girl’ is evident :slight_smile:

7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Flauwe taalgrapjes maken.

8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Een emo-rationeel typetje (as in: erg rationeel en kennisgericht, maar tegelijkertijd ook met een boel gejojo van emoties)

9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Veel te veel erg goeds gelezen en gezien om daar een keuze uit te kunnen maken.

10. Welke schoenen draag je het liefst?

Makkelijke, platte

Update oktober 2011

Ik ben afgelopen winter kort op KoK geweest - toen vooral actief in het dec/jan-stopperstopic. Ik heb toen 1 maand geprobeerd zwanger te worden, maar wegens omstandigheden (nogal ver doorgeslagen winterdip) moesten we daarmee stoppen. Ik ben toen ook tijdelijk van KoK weggegaan.

In het voorjaar ging het beter en we zijn weer gestopt met de condooms. Resultaat: zie mijn signature :inlove: Deze winter ga ik beter voorbereid in, ik verwacht niet weer met dezelfde ellende te komen (in diezelfde mate dan; ik heb altijd wel wat last van de donkere dagen). En bovenstaande verhaal klopt nog helemaal, behalve dan dat we nu bijna een jaar getrouwd zijn - overmorgen is onze papieren bruiloft :slight_smile:

welkom :mrgreen:

welkom en lekker kletsen hoor.,…

duimen mee dat jullie snel zwanger mogen zijn!

welkom

Update oktober 2011:

Ik ben afgelopen winter kort op KoK geweest - toen vooral actief in het dec/jan-stopperstopic. Ik heb toen 1 maand geprobeerd zwanger te worden, maar wegens omstandigheden (nogal ver doorgeslagen winterdip) moesten we daarmee stoppen. Ik ben toen ook tijdelijk van KoK weggegaan.

In het voorjaar ging het beter en we zijn weer gestopt met de condooms. Resultaat: zie mijn signature :inlove: Deze winter ga ik beter voorbereid in, ik verwacht niet weer met dezelfde ellende te komen (in diezelfde mate dan; ik heb altijd wel wat last van de donkere dagen). En bovenstaande verhaal klopt nog helemaal, behalve dan dat we nu bijna een jaar getrouwd zijn - overmorgen is onze papieren bruiloft :slight_smile:

Welkom ik ben ook nieuw hier :slight_smile: en gefeliciteerd :smiley: :inlove:

Dank je, mwtje en jij ook welkom! Hopelijk is er onder jouw posts ook binnenkort een 9-maanden-ticker te vinden :thumbup:

Dank je wel! Dat hoop ik zeker! :slight_smile: