Nieuw op dit forum (update: terug van weggeweest)

Geschreven in november 2010

Enkele dagen geleden vond ik dit forum. Leuk! :slight_smile: Het lijkt me leerzaam en gezellig om met anderen te praten over zwanger worden/zijn, bevallen, kinderen opvoeden enz.

Ik ben pasgeleden getrouwd ben en mijn man en ik gaan vanaf volgende maand gaan proberen ons kersverse gezinnetje uit te breiden. Erg spannend!

Het is op dit forum een verhaal van 13 uit een dozijn, dat besef ik wel. Maar meer kan ik er nog ff niet van maken :wink:

edit: ik plak even m’n post die ik in het sticky topic heb geplaatst; dat zegt al wat meer over mijn persoontje :slight_smile:

Ben net nieuw hier; deze ook maar gelijk ff beantwoorden:

1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Kersverse man (vorige maand getrouwd) en twee katten.

2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Ik werk als landbouwingenieur.

3. Wat is je grootste droom?

Ik heb allerlei korte-, middellange- en lange-termijndromen.Middellange termijn: gezinnetje stichten samen met mijn man.

4. Waar geloof je in?

hierin (vertaling hier)

5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Ik heb een kleine, hechte vriendenclub; geen persoon die daar heel specifiek uitspringt.

6. Waar komt je nickname vandaan?

‘Cath’ is afkorting van catholic; ‘girl’ is evident :slight_smile:

7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Flauwe taalgrapjes maken.

8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Een emo-rationeel typetje (as in: erg rationeel en kennisgericht, maar tegelijkertijd ook met een boel gejojo van emoties)

9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Veel te veel erg goeds gelezen en gezien om daar een keuze uit te kunnen maken.

10. Welke schoenen draag je het liefst?

Makkelijke, platte

Update oktober 2011