Hoi,
Mijn naam is Sanna en ik ben nieuw op dit forum. Heb me nog niet eerder aangemeld op een forum, dus ben benieuwd hoe dit allemaal werkt…
Mijn man en ik hebben al bijna 11 jaar een kinderwens. Lang verhaal kort; ziekenhuis in, ziekenhuis uit en vorig jaar voor het eerst zwanger geworden! Maar in hetzelfde jaar heb ik helaas ook een miskraam gekregen (in de 12e week)
Maar gelukkig kan ik zeggen dat ik nu bijna 6 weken zwanger ben! O wat zijn we weer gelukkig maar o wat is dit allemaal toch weer spannend!
Het liefst zou ik nu een winterslaap willen doen en in de 16e of 17e week van mijn zwangerschap wakker willen worden.
Wat ik tot nu toe op dit forum heb gelezen, vind ik erg interessant maar ik ben dan ook echt een “broekie” op dit forum, dus zal nog wel even tijd nodig hebben om het eea te ontdekken.
Nou, dit was in het kort mijn introductie. Bedankt dat jullie even de moeite hebben genomen om dit te lezen
Groetjes van Sanna
Welkom hier!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannende weken voor jullie dus.
Ik hoop voor je dat jullie over 7,5/8 mnd een mooi kindje in de armen kunnen sluiten.
en
Bedankt Esther & Chelleke,
Ik heb gisteren mijn 6 weken echo gehad en gelukkig konden we het hartje heel goed zien kloppen! So far, so good!
Fijn weekend alvast, groetjes,
Sanna
Dat is fijn :inlove:
Welkom, gefeliciteerd met jullie super mooie echo.
Kan me de spanning voorstellen, sterkte!
gefeliciteerd en welkom hoor
Ik hoop voor je dat je nu een mooie voldragen zwangerschap zal krijgen!!
Bedankt Yona & Wannie!
Welkom
Dank je wel!
welkom