Het ledikant gaat als het goed is straks door daar baby nr3 maar nu vroeg ik me af moet ik hier een ander matras voor kopen?
nr en 2 hebben er allebei in geslapen heb wel de hoes steeds gewassen en er zitten ook geen kuilen in omdat ik t steeds omdraai met verschonen.
Ligt eraan wat voor matras je hebt.
In de winkel vertelde ze ons dat als we bijvoorbeeld het goedkoper matras zouden nemen dit goed zou zijn voor 1 kindje. Het duurdere matras voor 2 kindjes.
En hebben voor die duurdere gekozen, maja we hebben toch een nieuwe gekocht ook een duurdere versie, want mijn meisje slaapt nog gewoon in haar ledikantje.
hier gaat nummer 3 ook gewoon op het matrasje van 1 en 2 hoor.
dat ding is nog hartstikke stevig en ik draaide hem ook iedere keer om en rond .
het was geen duur matras maar wel een stevige en dat is hij nog steeds
wij hebben nu voor de derde een 2e hands gekocht van iemand die ik heel goed ken.
die van ons was namelijk heel veel in gespuugd en onze dochter had er een keer een bloedneusje in gehad, dus zaten bloed vlekken in.
hier wel een nieuw gekocht… kuilen zeggen niets, je moet kijken naar de randen.
Die moeten stevig zijn en niet afgerond van vorm.
Dat waren ze bij ons wel, van het steeds op de rand staan.
Dan is het matrasje toch wel dusdanig versleten dat je beter een nieuwe kan kopen.
Schoon was de oude nog prima, ik heb er altijd van alles omheen gehad aan moltons en dikke badlakens :shifty:
Maar als de matras dus niet meer “hoekig” is en meer afgeronde kanten heeft, dan is het tijd voor een ander :thumbup:
ik zal eens kijken naar de hoeken maar ik heb nogal luie kinderen nr 1 ging met 1jaar naar een peuterbed omdathij er uit was gevallen uit t ledikant en nr 2 die gaat nog geeneens zitten in bed hihih dus ik denk dta de randen nog hoekig zijn
bedankt voor de tip!!!
Wij hebben voor het wiegje bij nr. 2 geen nieuw matrasje in gelegd. De eerste had er relatief kort op gelegen.
Het matrasje voor het ledikantje hebben we wel vervangen, maar ook met name omdat onze oudste wel eens wat plasongelukjes had gehad.