Hoi allemaal
Ik ben hier nieuw, maar eigenlijk ook weer niet!
Stiekem lees ik al een hele tijd mee op het forum in afwachting van het ‘jawoord’ van mijn vriend.
In augustus 2007 was het zover. We gingen er voor… Het was vrijwel meteen raak want begin novemer had ik een positieve test in handen!
Helaas is het na bijna 10 weken toch nog mis gegaan. Wat een verdriet.
Nu zijn we weer langzaam de draad aan het oppakken en denken we weer aan de toekomst. We hopen dat het snel weer raak is…
Waarom ik me niet eerder heb aangemeld op het forum? Ik ken mezelf… ben bang voor een soort van verslaving…
Beloof dus ook niet dat ik iedere dag ga schrijven, maar vind het toch wel leuk om af en toe ergens op te kunnen reageren.
Groetjes, Ellen
Hallo Ellen en welkom hier
Jeetje das minder meis :hug:
hoop dat het weer vlug zal lukken(hup klussen hihi)
succes!!
Welkom hier.
Ik hoop dat je de vervelende ervaring snel kan vergeten met een nieuwe zwangerschap!
welkom en veel plezier hier
veel forum plezier en ik hoop op een wondertje voor jullie
Welkom en een dikke :hug: ik heb helaas ook bij de eerste zwangerschjap na dik 10 weken een km gehad dus weet een beetje wat je doormaakt…
Maar kijk mijn banners :inlove: dus er is hoop!!! :-* Sas
Wat een fijne reacties! Ik heb veel op het forum gelezen in topics over miskramen. Het valt mij op dat er zooooooo veel anderen zijn die hetzelfde meemaken. Het is eigenlijk heel gewoon, maar als het jezelf overkomt is het toch wel erg ingrijpend helaas.
Hoi Elle, wat een verdrietig verhaal. Ik hoop met jullie mee dathet snel weer raak mag zijn!