Nieuw hier!

Hallo, ook ik zal me voorstellen

Ik ben Marie, 29 jaar en ben dit jaar in het huwelijksbootje gestapt.

In augustus ben ik met de pil gestopt (was wel een raar moment, heb hem wel 13 jaar geslikt!!). Toen begon het grote wachten…

Ik had niet verwacht binnen 6 maanden zwanger te zijn, maar heb gisteren een test gedaan (nouja 1… heb er 3 gedaan; 2 goedkope en 1 clear blue), en ik ben hardstikke zwanger!!

HEt is allemaal nog hardstikke pril, mijn laatste cyclus begon op 4nov. Maar ik merk het wel aan mijn lichaam. GEvoelige borsten, raar gevoel in mijn buik en een beetje misselijk.

Aangezien ik het nog niet ga vertellen aan de buitenwereld tot ik wat langer zwanger ben lijkt het me leuk om hier op het forum aanwezig te zijn!

Marie.

welkom en gefeliciteerd

gefeliciteerd, en welkom!!!

als je even zoekt op het forum kan je een topic vinden met meiden die allemaal in dezelfde maand uitgerekend zijn als jij. daar is het leuk om mee te kletsen (zwanger zijn-> 9 maanden mama`s)

gefeliciflapstaart !!

en wij dames ( en enkele heren ) hebben weer het VOORRECHT om als eerste het nieuws te mogen delen met je !!

supergaaf !!

heel veel plezier in je zwangerschap !!

:-*

Dank je wel allemaal! Heb inmiddels ook een berichtje achtergelaten in de augustus 2010 maand :).

Groetjes

Hoi

welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap :dance:

Veel forumplezier.

Groetjes, Romata :-*

welkom hier

en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

en

Welkom en gefeliciteerd :smiley:

welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :thumbup:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

En Natuurlijk Gefeliciteerd!!!