nieuw hier..

hallo, ik ben nieuw hier…

geen idee hoe het allemaal werkt…

Ik ben ook bezig met clomid en heb ook veel positieve verhalen nodig…

wordt af en toe moedeloos van het wachten en iedereen om me heen die wel zwanger wordt…

over 2 dagen begin ik met ronde 2. Hoe gaat het bij jullie? Merken jullie ook veel reactieverschijnselen op dit hormoon?

gr nicole

positief verhaal nodig, kijk maar naar mijn banner.



Moet wel zeggen dat het niet door de clomid is :D, maar wel 4 jaar medische molen

ik heb inmiddels mijn zesde kuur clomid er op te zitten en dat valt niet altijd mee ik slik150 mg dus 3 pillen

veel last van bijwerkingen opvliegers,stemmigswisselingen,haaruitval enz enz niet leuk maar goed we weten waar we het voor doen

voel jij je wat goed bij de clomid hopelijk heb je straks snel resultaat

door clomid een mooie zoon gekregen!

en deze cyclus een eisprong gehad.



ben happy met clomid :mrgreen:



(positief genoeg? :wink: )



Wel last van opvliegers trouwens, maar ach weet ik alvast wat het inhoudt als ik in de overgang kom :lol:

Positief verhaal nodig.



1e keer clomid 50 mg, mooie eisprong

2e keer clomid 50mg, helemaal geen reactie, provera geslikt om :twisted: op gang te brengen.

3e keer clomid 100 mg, mooie eisprong, tevens samenlevingstest.

4e keer clomid 100 mg, zwanger geworden…



inmiddels zijn wij de trotse ouders van een wolk van 1 dochter, (en zouden graag voor nr. 2 gaan, maar moeten nog wachten tot oktober, dit omdat de verzekering de medicijnen anders niet vergoed)

heb je dan alleen clomid nodig? ik heb net de zesde kuur clomid en als de eitjes goed zijn krijg ik er nog prygnyl bij maar krijg alles vergoed terwijl ik normaal ben verzekerd heb er nog nooit naar gekeken hoe dat allemaal zit

Roosje83:

Deze vraag was voor mij bedoeld?



Ik heb toen alleen maar Clomid hoeven te slikken.



Bij ons is het probleem dat wij misschien te snel voor een tweede willen gaan omdat je eerst 1 jaar natuurlijk moet proberen. (onze dochter is net 9 mnd).

Wij hadden alleen zoiets van nu hebben wij geluk gehad dat het in 4 mnd is gelukt, maar voor het zelfde geld kan het nu veel langer duren.

Ik heb wel een hele lieve gyn. die heeft gezegd van we gaan 1 cylus aankijken of je wel een eisprong hebt, heb ik dat wel dan moeten we tot oktober wachten, heb ik dan niet dan mag ik gelukkig meteen met Clomid beginnen.



prygnyl dat moet je spuiten toch? of vergis ik mij nu?

ja pitje die vraag was vboor jou

oke dan is het weer spannend ik heb pco dus werd meteen doorverwezen na 7 mnd geklungeld te hebben (werd maar niet ongesteld) heb nu de laatste 4 keren 150 mg clomid gehad en het doet zijn werk wel maar slaat niet aan de vorige keer heeft er wel wat gezeten maar is afgestorven helaas een vervroegde miskraam word niet goed van clomid zoveel bijwerkingen heb ik

Pff, die bijwerkingen dat klopt ja daar had ik ook last van, ik had dit alleen een beetje naar de achtergrond geschoven.(zoiets onthoud je liever niet).

Heb jij ook zo’n last van moeheid, prikkelbaar, misselijk enzo?

Of zijn er nog meer bijwerkingen? (dan kan ik me er alvast weer op voorbereiden (en mijn vriend ook een beetje)



Heb jij last van Cyste gehad? (dit is toch een van de bijwerkingen van Clomid, teminste vanaf 100 mg, zo is mij dit verteld in het zkh).



Hoe oud is jouw zoon/dochter?

ow ja prygnyl moet je spuiten

ik heb helaas nog geen kindje we zijn nu vanaf feb 2007 bezig voor de eerste

ik heb een cyste gehad maar die was zoweer weg

ik heb heel erg last van moeheid,stemmingswisselingen,haaruitval :cry: , pukkels die ik nooit heb van alles en een opvliegers voel me soms net iemand van 55 :?

Stomme vraag als je een cyste heb dan is je cyclus voor die maand meteen over of niet?

Ik ben hier nog niet zo in thuis.



Maar dan zijn jullie al een hele tijd bezig.

Hebben ze het bij jullie nog niet over IUI gehad?



Ik voel me dan wel een beetje schuldig als ik andere verhalen lees dan het maar niet aanslaat en bij ons het zo snel is gelukt.

Je gunt het iedereen zo en dan denk je steeds wat is het allemaal toch oneerlijk verdeeld.

dat verwoord je heel goed ja het is soms zo oneerlijk de ene is zomaar zwanger en bij de andere duurt het zolang en ondertussen draait alles wel door he terwijl ik maar met 1 ding bezig ben

ja die cyste kreeg ik wel gewoon een eisprong maar is het niet aangeslagen of de eicellen waren te klein toen is de dosering omhoog gegaan en sindsdien krijg ik er 3!

iui is nog niet van toepassing mijn vriend heeft een zaadtest gehad en die was goed

Hoi Nicole,



Ik slik geen clomid, maar we zijn wel bijna een jaar bezig. Ik ben al wel met de medische molen bezig omdat ik endomertriose heb. Dus ik begrijp je frustratie. Ik vind het zelf ook erg moeilijk. Vandaag bijvoorbeeld een verjaardag gehad waar iedereen babies had of zwanger was. Ook opmerkingen uit de omgeving kunnen heel vervelend zijn. Dus als je je hart wilt luchten… ga je gang!



Succes!!!

Nog een positief verhaal dan maar doen?

Ik ben nu ook weer zwanger voor de 2e x dankzij clomid!!! :inlove: :inlove: :inlove: