Nieuw hier

HAllo allemaal!

Ik ben Marilyn en woon met vriend, hond en katten in Roermond.

Na een tijdje mee te hebben gelezen wilde ik toch meedoen met dit forum omdat het gewoon een gezellige plek is om te babbelen (maar ook serieus als het nodig is). Ik ben 32 en hoop, net als de meesten, snel zwanger te mogen zijn van ons eerste kindje. Omdat alles nog zo nieuw is, vind ik het prettig om een plek te hebben waar ik informatie krijg maar ook kan meekletsen over alles.

Veel groetjes van Marilyn!

Welkom en veel plezier hier!

Succes met zwanger worden!

hoi welkom en veel plezier hier

Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier! En natuurlijk veel succes met “Trying”!

Natuurlijk blijf ik proberen, maar nu hoop ik al stiekem op 16 april. Dan is namelijk mijn nod.

Groetjes van Marilyn

veel plezier op dit leuke forum.

en natuurlijk suc-6 met wanger worden…nog even geduld en dan weetje of het misschien al deze maand raak is.

:-* inge

welkom en ik hoop dat jullie z.s.m zwanger mogen raken!!

welkom en veel klus plezier :wink:

Veel lees - en schrijfplezier gewenst.

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw op het forum! Tot voor kort nog druk aan het werk, zorgen voor mijn zoontje van 5, alles voorbereiden qua babykamer enzo. Dus ook weinig tijd om achter de pc te kruipen!

Maar nu zit ik in mijn laatste dagen en mijn wereldje werd steeds kleiner, vandaar dat ik zo hoop mijn wereld weer wat groter te maken en met andere zwangeren te kletsen!!

Groetjes, Karin

WELKOM

veel lees en schrijf plezier op dit leuke forum :mrgreen:

en succes met zwanger worden :thumbup:

welkom dames!! Veel succes met zwanger worden :wink:

Welkom en veel plezier hier!

En heel veel succes met zwanger worden!

:: WELKOM ::

Dankjewel voor al deze lieve welkomsgroeten!

Ik voel me nu al thuis op dit forum en hoop veel te kletsen met anderen die in blijde verwachting zijn of juist afwachtend op.

Veel liefs van Marilyn

Hoi!!!

welkom op dit forum!!!

groetjes Jeanette

:hand:

Welkom