Hallo allemaal,
Via een zoektocht op het wereldwijde internet kwam ik dit forum tegen… Sprak me meteen aan… Dus ik dacht… Laten we ons maar eens even inschrijven!
goed… Mijn naam is Wishgirl (uiteraard mijn nickname) en ik ben 33 jaar. Alleenstaande moeder van een dochter van 6. Samen wonen we in de mooie provincie Drenthe…
Ik ben inmiddels bijna 4 jaar bezig om zwanger te worden en zit nu op de wachtbank van mijn laatste poging KID. Morgen is mijn NOD.
Mocht het deze ronde weer niet raak zijn, moet ik door voor IVF.
Ik ben in de 4 jaar proberen wel 2x zwanger geweest. Helaas 1e keer mk met iets meer dan 5 weken en 2e keer helaas bbz met 7 weken operatief verwijderd.
Sindsdien wel de nodige tegenslagen gehad, maar we blijven volhouden…
Ik hoop dat ik hier een fijne tijd zal hebben en dat ik hier steun mag vinden en dat ik tot steun voor een ander mag zijn.
Hoi Wishgirl,
Welkom op het forum en hopelijk is het dit keer wel "raak"zodat je niet verder hoeft te “dokteren”
Veel forumplezier alvast !!!
Hoi Juulisjuul,
Dank je wel voor je snelle welkom…
Het is hier nog wel even wennen… Het is een ander forum dan dat ik gewend ben, maar volgens mij is het hier stukken leuker!
Ben jij al lang bezig?
hoihoi wish welkom hier en hopelijk mag je gauw onder de zwangeren groep :-* :kaars:
Heee Heidi…
Dank je wel voor je welkom…
Ik hoop idd dat ik heeeel snel mag volgen! Zou superfijn zijn!
:: :: :**:
welkom en veel plezier hier
Dank je wel Ingrid voor je leuke welkom!
Liefs,
Wishgirl
veel forum plezier
en succes
Heee Monique!
Dank je wel!!!
De spanning hier blijft voorlopig
Nog geen verandering…
Liefs,
Wishgirl
welkom en succes met zwanger worden
Dank je wel Ashes!!!
Liefs,
Wishgirl
@Wishgirl wrote:
Hoi Juulisjuul,
Dank je wel voor je snelle welkom…
Het is hier nog wel even wennen… Het is een ander forum dan dat ik gewend ben, maar volgens mij is het hier stukken leuker!
Ben jij al lang bezig?
Ikke bezig?? :think: :think:
:shifty: :shifty: niet dat ik weet :mrgreen:
Nee we hebben nu een zoontje van bijna 10 maanden en vind het wel ff best zo, maarre als je toch kan pendelen, wanneer komt nummer 2 en is it a boy or a girl?? :lol: :lol:
O ja dit forum is erg verslavend, dus alvast een waarschuwing !!!
Hoi Juulisjuul…
Aha… ik had niet op je onderschrift gelet… sorrie…
Ik wil wel voor je pendelen hoor, maar zou je me dan even ene pb willen sturen met de volgende gegevens:
- je voor- en achternaam
- je geboortedatum
- je vraag/vragen
- liefst met foto van jezelf
Liefs,
Wishgirl
Hey Wishgirl. Welkom!!!
Veel plezier hier!
Van harte welkom op dit leuke forum en veel succes met zwanger worden! En natuurlijk veel kletsplezier hier!