hallo mensen
ik ben dus nieuw hier.
ik zat hier al een tijd als gast op het forum rond te neuzen maar durfde me niet zo goed te regristeren nu dus wel haha
nou ik ben dus gemma en ik ben 21 jaar. misschien wel de jongste hier :oops:
me vriend en ik wonen net samen en we hebben al heel veel gepraat over een kindje en heel lang nagedacht.
uiteindelijk ben ik gestopt met de pil dus nu maar afwachten.
ik heb me hier ook aangemeld om tips te krijgen en om het erover te hebben met iemand want ik kan er op dit moment met niemand naar toe als me vriend aan het werk is.
en jah ik wil er wel graag met iemand over praten van hoe of wat.
ik schaam me wel een beetje omdat ik het gevoel heb dat ik de jongste ben hier haha maarjah.
ik hoop dat ik het hier naar me zin zal hebben en veel tips mag krijgen van andere mama,s
doeidoei groetjes gemma
:: welkom ::
nou meis je hoeft je echt niet te schamen hoor ik vind je helemaal niet te jong! ik was zelf ook 21 dat ik zwanger was van de eerste en zo zijn hier nog zat jonge moeders misschien zelf nog jonger.
veel plezier op het forum!
:-*
aah nou kijk is aan
ben alweer een stuk gerust gesteld
dank je wel hihi
hallo,
welkom op het forum … :mrgreen:
21 is echt niet te jong … ik ben zelf nu ook 21 en heb een kindje van 1 …
Heel veel suc6 met klussen
:-*
wou ik net zeggen! ik was 19 toen ik Elizabeth :vlinder: heb gehad en in ons juni mamas '07 hebben we ook een meid van 21 met een dochter van 8 maand
welkom
Ik wou dat ik op mijn 21e al met mijn man getrouwd was! Dan had ik nu misschien ook al een kleintje!
Ben nu 25.
Maar uhm welkom hier op het forum. Ik wens je veel plezier hier en succes met “klussen”.
welkom op dit leuke forum!
Je hoeft je helemaal niet te schamen voor je leeftijd hoor. helemaal niet nodig. Volgens mij hebben jullie een kindje best heel wat te bieden.
Volg je gevoel meid en hopelijk is het snel raak. Jong mama zijn vind ik hardstijke leuk ik was 20 toen ik zwanger raakte en 21 toen ik van de eerste beviel en 22 toen ik van de 2e beviel…
hopelijk is het snel raak!
:-* inge
wekom en veel plezier hier
wat een leuke reacties allemaal
ik hoop ook dat het snel raak is.
dank jullie wel allemaal
doeidoei groetjes gemma
Welkom…
en de jongste ben je niet hoor denk ik
Ik was zelf ook 21 toen ik Stein kreeg
welkom jong nee hoor je bent er niet te jong voor als jullie er klaar voor zijn
ik was
19 toen ik kimberly kreeg
20 toen crystal :vlinder: kwam
23 toen nathalya kwam
en nu zal ik 24 zijn
groetjes
heel veel plezier hier op het forum
Van harte welkom! Zoals je ziet ben je niet de enige jonge meid, hier, haha! Ik ben zelf wel een “oudere” mama (ik ben 36), maar er is helemaal niets mis mee met jong kinderen krijgen, integendeel, er is veel voor te zeggen! Dus niets van aantrekken, meis, en er gewoon voor gaan!
welkom meid!!
ik was 22 toen ik beviel van mn 1e kindje hoor dus nee hoor echt niet te jong!! veel succes met het klussen!!
@24tamara24 wrote:
welkom jong nee hoor je bent er niet te jong voor als jullie er klaar voor zijn
ik was
19 toen ik kimberly kreeg
20 toen crystal :vlinder: kwam
23 toen nathalya kwam
en nu zal ik 24 zijn
groetjes
heel veel plezier hier op het forum
nou bij jou was het wel goed raak als ik het zo lees hahaha niet lullig bedoeld hoor. ik wou dat het bij mij zo snel ging
trouwens dames :mrgreen: ik heb misschien een hele stomme vraag haha
ik zal het even uitleggen.
ik ben nu nog steeds aan het menstueren (of hoe je dat typt)
nou heb ik dus gekeken op bepaalde website,s en lees ik een hoop dingen over cyclus en ovulatie maar nou weet ik eigelijk helemaal niet wat dat is :oops:
en wanneer moet je eigelijk dan oefenen om het zo maar even te zeggen haha
bedoel na het menstrueren wanneer is de goede tijd om het te doen
alvast bedankt.
doeidoei groetjes gemma
hoi gemma
je ovulatie is je eisprong. Het is slim om 2 dagen voor je eisprong beginnen te ‘klussen’ je eisprong heb je meestal ( bij een cylus van 28 dagen ) 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie
dus dan ben je het vruchtbaarste
okeeej dank je wel
het is me al iets duidelijker
nog meer vragen?? :lol:
uhm jah genoeg haha zoveel dat ik ze even niet meer weet haha
s,avonds zit ik altijd vol met vragen.
1tje daarvan is ook.
in mijn verleden heb ik veel medicijnen geslikt was er een beetje verslaafd aan.
nu ben ik dus bang dat ik helemaal geen kinderen meer kan krijgen, want veel mensen zeggen dat medicatie beinvloed het gaat ook niet om een kleine beetje medicijnen wat ik heb gehad.
maar ik ben nu dus ook gewoon bang daarvoor geworden +dat ik ook de prikpil heb gehad en daar kwamen ook geen goede verhalen uit.
alvast bedankt
over de medicijnen weet ik echt niet :shock:
ik heb wel regelmatig gehoord dat het heel lang kan duren bij stoppen van de prikpil voor je eindelijk eens ongesteld word en een beetje een normale regelmatie cyclus kan hebben.
Maar jij ben al ongesteld g eworden dus dat is al posisitef…
succes