Nieuw hier!

Hallo, ik ben nieuw hier en wil me daarom even voorstellen. Ik ben 33jaar en op dit moment 15wk zwanger van ons 4e kindje. Voor mij is deze zwangerschap extra spannend omdat ik deze zwangerschap een cerclage heb gekregen. Ik heb cervix insufficiëntie(zwakke baarmoedermond) en heb een cerclage gekregen op 13 weken zwangerschap. Dit is een bandje om de baarmoedermond die er voor moet zorgen dat deze niet te vroeg open gaat. Al mijn kinderen zijn te vroeg geboren, 1e kindje op 32 weken, 2e kindje op 35 weken en de jongste is op 22 weken al geboren, hij is helaas overleden. :cry: Ondanks dat de gyn heel veel vertrouwen heeft in een goede afloop met de cerclage is het allemaal zo verschrikkelijk spannend! Ik ben er 24 uur per dag mee bezig, ben bij ieder pijntje of gevoel bang dat er iets mis is. Tot nu toe ziet het er allemaal heel erg goed uit,de baarmoedermond heeft voldoende lengte en zit potdicht volgens de gyn. Ik zou het erg leuk vinden in contakt te komen met andere zwangeren, eventueel met cerclage.

welkom en sterkte in je zwanger schap

probeer en wel een beetje van te genieten he :smiley:



gr loessie

Hai jeanet :mrgreen:



We kennen elkaar :wink:





Ik stuur je even een PB



Anita

hoi welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom!! spannend hoor!! ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je lekker kan genieten hoor!!

Welkom hier!

Hoop voor je dat je kindje nu echt langer blijft zitten.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je er niet onbezorgd van kan genieten, gezien je verhaal. Maar probeer er toch vertrouwen in te hebben! Zo te lezen is alles goed nu! Stress is ook niet goed voor je! :hug:



Natuurlijk wens ik je ook heeeel veel kletsplezier op dit warme en gezellige forum! Je kunt zoeken op de term “cerclage” en als je er niets over vindt, kun je zelf een topic erover openen, bv. bij “Zwanger zijn”.

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Welkom en gefeli met je zwamgerschap :clap:

Welkom hier,ik hoop dat je ondanks alles kan genieten van je zwangerschap!

Welkom!!

Hai Jeanet!



Jeetje wat spannend allemaal! Ik hoop dat alles goed voor je gaat, en dat je lekker kan genieten van je zwangerschap! Maak je niet te druk!



Liefs, Nathalie

welkom.