Nieuw gezinslid

Ik wil jullie even voorstellen aan Max :stuck_out_tongue:

Max is twee jaar oud en woont sinds gisteren bij ons en is een schat van een beest.

Hij is nog wel een beetje huiverig dus voorlopig woont hij onder de keukentafel :inlove:







Ik heb al lekker met hem mogen kroelen vanmorgen en heb hem zelfs al even in de huiskamer gesignaleerd. Dit duurde echter niet lang omdat hij Ryan in het vizier kreeg :mrgreen:

AAHHHH WAT EEN SCHATJE!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ahhhhhh wat een lieverd. :inlove: Mooie ogen trouwens.

Wat een moppie :inlove:

Wat een mooie kat zeg! Hij lijkt erg op mijn Noel, maar die is er niet meer…

Heel veel knuffel en kroelplezier!

aaahhh wat een lieverd



dat schuchtere herken ik wel hoor dat hebben de meeste als ze net ergens wonen.



En mjn 3 katten kunne nog steeds wel eens bang worden hoor als fransje ze in het vizier heeft hahah



Fransje weet dat ie zachtjes moet aaien en dat doet ie dan ook gelukkig heel lief :inlove:

Lief lief lief :inlove:



Max welkom :mrgreen:

Ik had ook de keukentafel gekozen als ik bij jullie kwam wonen :mrgreen:



Wat een leukerd, veel plezier met elkaar ! Als ie durft, laat hem dan maar lekker op je buik slapen :inlove:

Wat leuk!

Hoe is hij bij jullie terecht gekomen?



Gezellig een diertje in huis…

Aaaah wat een scheetje! En wat goed dat jullie hem met zijn 2 jaar in huis hebben genomen! :thumbup:

O wat een lieverd

@ Dena en Bagheera:

Ik wilde al een tijdje een poes, heb ook verschrikkelijk zitten kwijlen hier met al die lieve kittenfoto’s van Merel33 onder andere maar Loek wilde dat niet en ik voelde eigenlijk ook niet veel voor een kitten.

Mede door de zwangerschap en de al aanwezige kids vonden wij het niet echt geweldig om in deze omstandigheden een kitten op te voeden.



Vorige week waren wij bij een bevriend stel op visite en zij hebben meerdere katten in huis waaronder deze.

Echter sinds hij gecastreerd is word hij niet meer geaccepteerd door de andere katten en werd dus steeds aangevallen :cry:

Dus Loek raakte aan de praat met de gastheer en die vertelde dit allemaal zo en toen zijn we op zolder gaan kijken naar Max.

Hij was wel wat schuw omdat je de andere katten tegen de deuren op hoorde springen maar hij kwam wel kroelen :inlove:

Dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat, in principe mogen we hem wel terugbrengen als het écht niet gaat maar voorlopig is Max hartstikke lief en we denken dat het met de kids ook wel zal gaan :stuck_out_tongue:

Wat een snoekie :inlove:

Ach…leif dat jullie hem een kans geven. Hopelijk komt hij wat tot rust bij jullie.

Je-weet-wel-katers zijn vaak echt gezellige knuffelkontjes :inlove:

Super dat jullie het beestje een huis geven :smiley:

die is lief :smiley:

wat een snoepie. Veel plezier ermee.

jammer genoeg kan ik er zelf niet tegen

Oeh gefeliciteerd!! :inlove: Dat wordt mega veel knuffelen en kroelen dus :dance:

De beide heren hier thuis zijn zelf aankomen lopen dus ik weet niet hoe dat gaat met wennen want tja ze hebben zichzelf uitgenodigt en voelden zich gelijk thuis…ondanks dat de jouwe ook een ex-meneer is…gaat de liefde van de heren toch altijd door de maag? :lol: