nieuw gezicht + ouders gevraagd voor interview

Hallo,



Het is al een aantal jaren geleden dat ik hier ben geweest. Mijn naam is J.osje, 25 jaar en mijn dochter is inmiddels alweer drie.



Ik ben hier eigenlijk om twee redenen. Ten eerste omdat ik binnen een maand of twee hoop af te studeren en we er daarna weer voor willen gaan. Daarnaast ook omdat ik voor mijn afstudeeronderzoek nog op zoek ben naar mensen die mee zouden willen doen aan een interview.



Bij de kinderopvanglocatie van mijn dochter zijn er nog heel weinig kindjes omdat er veel ouders voor een Belgische opvang of voor het Belgisch schooltje kiezen (ik woon tegen de Belgische grens). Omdat ik voor mijn studie een afstudeeronderzoek moet doen heb ik de kinderopvangorganisatie benaderd met de vraag of ik voor hen een onderzoek zou kunnen doen. Ook zij kwamen met dit onderwerp. Ze wilden graag een onderzoek naar de wensen en behoeften van ouders, zowel onder hun klanten maar ook onder ouders die juist voor België hebben gekozen. Inmiddels heb ik voldoende afspraken staan met klanten, alleen ouders die voor België kiezen zijn lastiger te bereiken. Nu hoopte ik dat er hier mensen zijn die passen binnen het onderzoek en er graag aan mee zouden willen werken (natuurlijk anoniem).



Ik ben op zoek naar mensen die in Zeeuws-Vlaanderen wonen (met name west Zeeuws-Vlaanderen) en gebruik maken van Belgische kinderopvang of het Belgisch schooltje. Mocht een van jullie geïnteresseerd zijn of iemand kennen die mogelijk geïnteresseerd is dan zou ik het heel leuk vinden wanneer je contact met me opneemt. Ik heb nog zo’n 4 mensen nodig.



Groeten Josje