goede middag allemaal!
ik zal mij eerst even voorstellen: ik ben sylvana en ik kom uit zuid holland
ik heb 2 kindjes een meisje van 4 jaar een een jongentje van 1,6 jaar en ik ben nu in verwachting van de 3e en ben nu 20 weken en 2 dagen zwanger!
inmiddels hebben we ook al de 20 weken echo gehad en gelukkig is daar alles goed op en kwam uit dat we een meisje krijgen! ons maakte het natuurlijk niet uit maar de oudste wou wel heeeeeeel graag een zusje want een broertje heeft ze immers al.
het begin van mijn zwangerschap was niet makkelijk ik heb 18 weken lang gespuugd dat was niet prettig, doordat ik veel spuugde was ik mijn reserves kwijt en viel ik 6,5 kilo af daaroverheen kreeg ik het norovirus en kwam ik in het ziekenhuis terecht! ik ben op donderdag opgenomen en op zondag mocht ik naar huis intussen 5 liter vocht via een infuus gekregen. sinds ik uit het ziekenhuis ben ben ik fitter dan ooit en heb ik het gevoel dat ik de wereld aan kan!!!
zo voor nu wel even genoeg voorgesteld nou ga ik even de rest van het forum verkennen
en
Welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het nu beter gaat, hopelijk blijft dat de rest van je zwangerschap zo!
welkom en gefeliciteerd
Welkom en uiteraard gefeliciteerd!
Welkom,
Veel plezier hier
Groetjes Romata