Hoi,
Ik ben Nicole, 27 jaar, 12 jaar samen met David waarvan 7 jaar getrouwd, en samen hebben we 3 kinderen.
2 dochters ( 4 en 1 jaar) en 1 zoontje (zou dit jaar 3 worden in sept.)
Ik ben thuisblijfmoeder.
Hoi Nicole,
welkom!!
welkom en veel plezier hier
Hoi Nicole, welkom op dit forum.
Ik heb op de site van Rody :: gekeken… wat verschrikkelijk dat jullie dit hebben moeten meemaken .
Tuurlijk is Rody :: geen dag uit je gedachten en hoort ie bij jullie gezin!
Sterkte voor de moeilijke dagen. :hug:
Welkom en veel lees en schrijfplezier
welkom hier, veel plezier met het schrijven als het lezen van het forum.
en wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt, ik heb het verhaal over rody gelezen.
Welkom, en heb ook met een brok in m`n keel het verhaal van jullie zoontje Rody gelezen. Vreselijk…
Cindy
Hoi Nicole, Welkom op het forum. Ik had je verhaal al via vlinderpraat gelezen.
Vreselijk natuurlijk, en Rody* zal uiteraard altijd je zoontje blijven en niet vergeten worden.
Gelukkig heb je daarnaast ook 2 prachtige dochtertjes :thumbup:
Volgens mij (zo beleef ik het) ben je op dit forum helemaal aan het juiste adres. Voor steun wat betreft Rody* en kun je ook je verhalen kwijt (of vragen) ivm je 2 dochters.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hoi Nicole,
Poeh wat een ingrijpend verhaal van je zoontje.
Welkom
Groetjes Ellen
welkom en veel forum plezier
Welkom en veel lees schrijf plezier en ik weet zeker dat je veel aan deze site zult hebben. Heb ik ook gehad na het verlies van Luna :vlinder:
Hoi,
Welkom en veel forum genot.
Jen
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik denk dat ik hier idd goed zit, want ik vind het heerlijk om over mijn kids te praten, maar dan wel al mijn kinderen, dus ook mijn zoontje!
En op veel Forums krijg ik daar de kans niet voor.
Welkom op het forum!
Je zal hier de steun vinden hoor die je nodig hebt!
nicoleke welkom hier meid
wat vreselijk wat jullie hebben moeten meemaken,
ik heb het verhaal van jullie zoontje rody gelezen, en de tranen stonden in mijn ogen :vlinder: :kaars:
natuurlijk blijft rody jullie 2de kindje en als je er over wil praten kan dat hier altijd,
Welkom en veel forum plezier.
x
Dank jullie wel!
Ik voel me hier echt welkom!
Welkom en veel forumplezier hier!
Welkom!