Nieuw en stel me voor

Hoi ik ben nieuw hier.



Ik ben Charlie. 32 jaar en heb vanmorgen een test gedaan. Zwanger…



Stress, blijdschap, wat nu? Dat soort gevoelens spoken door mijn lichaam.

Dus een goede reden om me hier aan te melden. Om mijn verhaal kwijt te kunnen, informatie te krijgen en te kletsen over vanalles en nog wat.



We wilden heel graag zwanger worden, hebben nog geen kinderen. Ben een half jaar geleden gestopt met de pil. Maar er is in de tussentijd vanalles gebeurd, heel erg veel stress dat we ons niet meer hebben gefocust op het zwanger worden.



En nu opeens, eindelijk iets positiefs!!



Ik vind het eng, spannend. Mijn vriend ook. Maar we zijn erg blij.

Straks gelijk weer foliumzuur kopen. Een boek over zwanger zijn kopen. Pff geen idee wat we moeten doen haha.



Tot gauw!



Liefs Charlie

Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik begrijp dat het toch nog onverwacht is, maar zeer welkom.



Zo ging dat bij ons 7 jaar geleden ook: al een jaar aan het ‘klussen’, maar helemaal niet meer bij stil gestaan. Was zelfs weer begonnen met roken door de stress… Tot dus de gespannen borsten, en een test wees positief uit! Helemaal blij, maar toch ook verward… Wat moesten we nu ook alweer doen?



Ik heb mijn HA gebeld, en die vertelde dat ik de VK kon bellen. Ik was ook onregelmatig ongesteld, maar toch nam ze mijn laatste menstruatiedatum aan (die omcircelde ik altijd in mijn agenda). Tijdens de echo bleek ik 2 weken korter zwanger dan de verwachting, maar dat maakte niks uit.



Ik heb trouwens Gravitamon geslikt, dat is niet alleen foliumzuur maar ook andere belangrijke vitamines. Maar als je verder gezond eet is dat ook niet nodig misschien, ik voelde me daar iig wel prettig bij :wink:

Dankjewel!!



We zijn nu ietsje rustiger en van de schrik bekomen. Zijn erg blij ermee!



Ik heb de huisarts gebeld waar ik langs kon komen en ga morgen de VK bellen. Ik hoop dat ze iets kan zeggen over hoe lang enzo.



Heel gek maar die kwaaltjes gaan snel. Opeens is het ook te zien aan mijn borsten. En ik ben zoo moe. Haha Grappig om te merken.



Heb ook vitamines gekocht van Davitamon mamma en baby ofzo heet het. Foliumzuur en wat andere vitamines erbij.

Welkom!



En gefeliciteerd :inlove:

Vandaag de vk gebeld? Dat is het eerste, de rest komt wel.



Eerst even laten bezinken en genieten van het idee.



en

Dankjullie wel!



Ja de verloskundige is gebeld. Volgende week dinsdag mogen we komen. Spannend! Horen we ook hoever we zijn…

welkom en gefeliciteerd

Welkom hier en gefeliciteerd.

gefeliciteerd en welkom hier