Hoi,
Ik heb even een vraag… Ik ben de opener van het september 2009 topic, in de 9maanden mama’s…
Ik zie dat er bij alle maanden regelmatig nieuwe deeltjes aangemaakt worden, waarom is dat eigenlijk? Is er een bepaald moment of bepaald aantal bladzijden waarom je een nieuw deeltje aan moet maken… snap er eigenlijk niks van… :roll:
Hoop dat iemand een antwoord kan geven!
Groetjes Marda
haha Marda, wilde net gaan typen of het geen tijd werd voor een nieuw deeltje :lol: Kun je gedachten lezen :mrgreen:
Weet niet precies waarom het gebeurd maar idd iedereen doet het wel.
Hahaha, wil best doen hoor, ok maar wat is het nut?
Of weet niemand dat en doet iedereen het :lol: :lol:
Heeft te maken met het aantal blz. per deel.
De regel is volgens mij (ik kan het verkeerd hebben hoor) dat je maximaal ongeveer 50 blz per deel voltikt en dan over gaat naar een nieuw deel…
Leuke maand trouwens sept. :inlove: (ik was een sept.08 mama, maar
Stan is in aug. geboren… :mrgreen: )
met de oude server, werden de topics na ca 50 pagina’s traaaag
nu is dat niet meer het geval.
maar het is ook wel eens prettig om een nieuw deel te starten.
kun je de info “updaten” in de eerste post
wil ik gelijk even suuuuper dank je wel zeggen, tegen al die gebruikers die een pb sturen met verzoek tot het sluiten van een topic MET link :thumbup: :thumbup:
Wat bedoel je met ‘met link’?
Als ik een nieuw deeltje aan maak, waar moet ik dan op letten, behalve in het oude topic een link naar het nieuwe topic?
als je wil dat een topic gesloten word, mag je even een pb sturen naar een modie/admin.
als je in de pb de link (dus wat inde browser staat) mee stuurt van het topic wat op slot kan, is dat heel fijn.
op die manier zitten wij snel in het desbetreffende topic
daarnaast blijft het met een topic van max. 50 pagina’s, overzichtelijk.
en zodat wij evt bij speciale verzoeken topics kunnen archiveren of verwijderen.
Ok, duidelijk…
Zal eens een nieuw deeltje aan gaan maken dan :mrgreen:
ik zie je pb met link wel verschijnen :mrgreen: