iets vreemds…
Ik kreeg vanmiddag om 12.27 uur een melding dat ik een nieuw bericht zou hebben, nu kijk ik zonet in mijn inbox, maar er staat helemaal geen nieuw bericht in… ook niet als ik ‘ververs’ …
rara hoe kan dat? Weet iemand dit? :think:
groetjes,
hazze
Best kans dat degene die jou een bericht gestuurd heeft van gedachten veranderd is.
Zolang de pb nog in de outbox staat kun je hem namelijk nog wissen alleen is de mail met berichtmelding dan al wel verstuurd
okee dan … ik wist niet dat dat kon, ik dacht verstuurd is verstuurd…
Ik kijk ook nooit in mijn outbox… net dus wel even gedaan en nu zie ik dat er nog een bericht in zit wat ik op 23 december heb (willen??) versturen… hoe kan dat nu… is hij nu wel of niet verzonden, ik heb idd geen enkele reactie gehad… :think:
Ik heb daarna wel andere berichten ‘gewoon’ verstuurd en ook antwoord op gehad… :eh:
Hoe lang duurt het voordat een bericht uit je outbox wordt verzonden normaliter, weet je dat?
Het wordt direct verzonden maar als de andere partij het niet leest blijft het daar gewoon staan.
aha, dus als ik het goed begrijp kan ik aan de hand van mijn outbox zien of iemand het bericht heeft gelezen ? (dan is het namelijk uit mijn outbox?)
Klopt helemaal.
ok, thnx!!!