nieuw bed

Ryan is al 2 x uit bed gevallen, hj gaat net zo lang naar voren leunen tot hij er uit valt.



Geukkig is hij ieder keer goed terrect gekomen,maaar hij kan lelijk vallen zo



Nu willen we dat natuurlijk voorkomen en denken er aan om een ander bed te kopen



nu zagen we een gaaf brandweerbed, aan de zijkant heb je ladders zo dat hij er niet uit kan vallen



het is een gewoon 90-200 bed



Maar zal hij er niet te klein voor zijn?

Poeh…Vind hem nog wel echt erg klein, maar ik snap je dilemma…



Kan je niet gewoon eerst de voorkant uit het ledikant zagen? Dat hij er zelf gewoon in en uit kan stappen?



Zo’n groot bed is wel natuurlijk wel enorm voor een kindje van net 1 jaar… :think:



Als hij precies tussen de ladders gaat liggen valt hij er natuurlijk ook uit he…

Dit is het bedje

Hij is wel leuk…Ziet er niet uit als 2m :think:



Tja, ik weet het niet, maar dat hij zich voorover gooit om uit zijn bed te komen is gewoon ook geen optie…

Het bed is nu natuurlijk nog wel erg groot voor Ryan.

Aan de andere kant, als je een baby in een ledikantje legt is die ook nog heel groot :wink:



Voordeel is dat je later niet weer hoeft over te stappen naar weer een groter bed.

Al moet je je wel bedenken hoelang zal de brandweerauto in trek blijven :wink: (ik weet de prijzen niet, daar zou het voor mij ook aan afhangen)



Nu ik weer zwanger ben, zit ik voor Tejo ook aan een groot bed te denken. Maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Tejo rolt ook nog steeds heel zijn bed door en dat vind ik toch ook wel weer eng dat hij er dan uit zou vallen. (als hij wakker is, kan hij er wel zelf uit, ik weet ook niet of ik daar op dit moment blij mee zou zijn :wink: )



Maar wat dat betreft ligt het natuurlijk ook een beetje aan het kind zelf.

Moet je een oplossing bedenken dat hij niet uit zichzelf niet uit het ledikantje kan laten kukelen ( :shock: wat ik overigens wel heel knap vind)

Of mag hij dan toch wel al uit bed en kan hij beter wat lager eruit kukelen (mocht hij eruit kukelen :wink: , ik weet niet hoe groot dat gat is. of anders daar nog iets voor en zoiezo een matrasje op de grond :think: )



Wel leuk bedje overigens :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Een matras op de grond vind ik helemaal niks, maar bedankt voor jullie antwoorden



Bij Jill hebben we toen ze voor het eerst in haar nieuwe bedje ging een tijdje een zitzak naast haar bed gelegd dat mocht ze er uit vallen dat ze zacht valt.



Ryan is heel ondernemend en lenig en legt zo zijn beentje over de bedrand heen… en met slaapzak en al leunt hij zo over de rand heen dat hij er uit valt.

ben benieuwd of het brandweerbed is aangeschaft?

Ja we hebben m , ik zal morgen foto’ maken

het bed is super en het gaat hartstikke goed…hij slaapt er vanad dinsdag in…
.

mijn oudste lag met 1,5 jaar in een groot bed, en is er nooit uit gevallen, geen hekje had ik er naast enz , maar ik vond haar ook nog wel klein, maar in de praktijk viel het wel mee, hoor, ze vond het geweldig , maar het uitslapen ,was erna wel afgelopen hoor hihih , daarna is ze steevast om 7,30 naast mijn bed komen staan en normaal sliep ze makkelijk tot 9 uur uit

en en en ??? ik ben wel aagje en euh met slapend kindje ? :inlove: