Niet zo'n fris vraagje.

Hallo!



Vraag: is het normaal dat je hele klodders slijm verliest in de zwangerschap? Ik ben af en toe (ik denk gevoed door angst na mn vorige zwangerschap) een beetje kwijt wat nu normaal is en wat niet… Buik voelt helaas ook niet zo rustig :roll: .

of het normaal is weet ik niet, maar ik heb er ook met regelmaat last van (al vanaf een week of 8)

Ik heb daar dus ook heel erg last van, lijkt wel of ik elke dag mijn slijmprop verlies :shifty: :mrgreen:

heb ik ook , niet elke dag maar wel met regelmaat :sick:

Hoewel natuurlijk niet fijn voor ons allemaal, klinkt het wel geruststellend :shifty: :smiley:

ah het welbekende “snotverkouden” beneden zijn. Herkenbaar dus. :mrgreen:

ik heb ook sinds ik zwanger ben meer last van vaginale afscheiding

soms ook wel klodders enzo, vast de hormonen ofzo

Whaha zelfs ik in mijn prille zwangerschap heb veel meer troepies daar beneden :mrgreen:

Oh ja hoor, met de vorige zwangerschap en nu vliegen de klodders bijna tegen de wcdeur :lol:

Ik heb geen klodders, maar wel veel vaginale afscheiding, verschoon meerdere malen per dag.

Ook hier “last” van de klodders beneden.

@Maaike79 wrote:

Oh ja hoor, met de vorige zwangerschap en nu vliegen de klodders bijna tegen de wcdeur :lol:


Bij mij een keer niet bijna… :silenced:



Maar idd ook behoorlijke hoeveelheden, vooral vanaf ongeveer 20 weken. Kan nu niet meer zonder inlegkruisjes!

@Noor82 wrote:



Bij mij een keer niet bijna… :silenced:




:mrgreen: Bij mij ook een keer op de wcbril, niet gezien met doorspoelen en toen kwam vriendlief even vragen wat dat nou was op de bril :oops:

:lol: :lol: oooh meiden…

zat een keer op de wc, toen wilde ik afvegen toen huh ?!

hing er zon hele sliert, schrok me kapot natuurlijk ik staan, sliert tegen me been :doh: :lol:

oooo hoe herkenbaar :mrgreen: :silenced: :sick:

he bah :snooty: Wat een vieze praatjes allemaal…



Ik herken het echt helemaaaaaal niet :naughty:



:liar: :liar: :liar: :liar: :liar:



Dus wel he, idd, soms gewoon alsof je niet zo hygienisch je zakdoek verkeerd had opgeborgen ofzo… echt dikke cremige klodders, soms een spoortje van een haarvaatje bloed… goed doorbloedde baarmoedermond is de boosdoener…Denk je 9 maanden zonder maandverband te kunnen, draag je zo ongeveer 9 maand non-stop van die dingen… inlegkruisje was hier vanaf 20 weken echt niet meer afdoende… :shifty: :sick:

lijn ik heb ook veel last van afscheiding gehad , en helaas is het ook niet echt overgegaan, ik heb er nog wel last van , meer in de zwangerschap maar ik hou er nog steeds wat last van , met vlagen ,helaas :roll:

ja dames hier ook last van dus denk iedere zwangere

ik kan niet tegen inlegkruisjes en gebruik dus niks verschoon me meerdere malen per dag



en de tip beetje gek onder de douche je vinger erin stoppen en daarmee het gene wat er op dat moment zit eruit halen dan heb je de eerste paar uurtjes nergens last van.

tja je mag geen vaginale douche gebruiken dus dan maar zo :wink:

haha moet wel lachen om alle antwoorden :lol: …kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik er zoveel last van had :think: