niet willen slapen sávonds alleen maar huilen

Hier is het ook al anderhalve week drama… en dat dus maal 2 :roll: :?



Eerst ook altijd lekker rustig naar bed. Soms een klein moppertje, maar meestal sliepen ze snel.

Nu is het huilen, gillen, krijsen, gaan staan, doekje/tut uit bed gooien… en zo gauw ik de kamer binnenkom is het goed :evil: Ze willen nu echt dat ik er een 20-30 minuten bij blijf staan of zitten. Ik zeg dan niks, maar alleen er zijn is goed. Als ik dan pech heb begint het opnieuw als ik de kamer uit loop. Ik word er echt helemaal gek van :?



De jongens worden ook altijd 's nachts vaak wakker. Dat was dan huilen, er naar toe en fiepje terug geven en dan sliepen ze meteen verder. Maar daar kom ik nu ook niet meer mee weg. Ook 's nachts is het nu drama, en sta ik soms een half uur of langer (in de kou, vanuit mijn warme bedje :frowning: ) bij de heren op de kamer.



Ik ga het nu ook anders proberen. Laten huilen, na 10 minuten even terug, instoppen, fiepje geven en dan weer weg. Hoop dat het dan snel over is, want ik kan hier heeeeeel slecht tegen (en ik sta er alleen voor met deze twee mannen).

Mijn dochter van 18 maanden ging tot voor kort altijd heel graag slapen, maar nu is het al een paar dagen paniek in de tent. Zodra ze haar bedje ziet begint ze te krijsen!! Geen idee wat de reden is, er is niks veranderd maar ze wil gewoon niet gaan liggen.

Is dit een fase? Wat kan ik er aan doen? En ook niet onbelangrijk: hoe lang gaat dit duren???