Olivia is nu 7 maanden en we zijn begonnen met bijvoeding. Ik geef ook nog steeds borstvoeding bij maar dat wil ik nu langzaam gaan afbouwen.
Probleem is alleen dat mevrouwtje niet uit de fles wil drinken. Genn melk, geen limonade, geen water, helemaal niets…
Aangezien ik niet bij elke maaltijd nog borstvoeding wil geven maar alleen nog maar 's ochtends en 's avonds moet ze wel genoeg vocht binnenkrijgen. Heeft iemand een tip? Ik heb al alle flessen met alle spenen geprobeerd (tommee Tippee, difrax, avent etc etc) maar ze bijt alleen maar op de speen en beweegt hem van de ene naar de andere kant in haar mond; breed lachend :roll:
We gaan straks op vakantie naar Griekenland en daar is het al redelijk warm dus het zou fijn zijn als de jongedame dan een beetje wil drinken…
Hoi,
Hier precies hetzelfde verhaal. Noah is nu 8 1/2 maand, ook een borst gevoed kindje, maar wil ook afbouwen. Wat hier goed gaat is uit een gewone open beker drinken aanbieden. Ik stond verbaasd toen ik zag hoe goed hij hier uit kan drinken (met hulp uiteraard).
Verder maak ik van de middag fles nu maar een bord pap, want van een lepeltje eten doet hij wel.
groetjes Shams
Watermeloen in stukjes… Was bij B’Elanna dé oplossing!
@shams1 wrote:
Hoi,
Hier precies hetzelfde verhaal. Noah is nu 8 1/2 maand, ook een borst gevoed kindje, maar wil ook afbouwen. Wat hier goed gaat is uit een gewone open beker drinken aanbieden. Ik stond verbaasd toen ik zag hoe goed hij hier uit kan drinken (met hulp uiteraard).
Verder maak ik van de middag fles nu maar een bord pap, want van een lepeltje eten doet hij wel.
groetjes Shams
Ik had op internet gelezen ja dat je je kind uit een bekertje kon laten drinken. Ga dat ook maar eens proberen denk ik (zal wel een lekkere knoiboel worden :mrgreen: )
Mea drinkt als vanaf haar vierde maand water uit een bekertje voor dezelfde reden :mrgreen: