Niet weeeer zo'n mijlpaaltopic...hihihi....

Lees hier regelmatig en vond met name de topics voor de mijlpalen altijd wel erg bemoedigend om te lezen.

Maar…lees ze met het idee in m’n achterhoofd dat ik NOOOOOOIT zo’n mijlpaal-topic zou openen…eigenlijk omdat ik onderstaand niet bij voorbaat in de planning had en zeker niets als streven voorhield…zo zie je maar…baby’s wil is wel degelijk wet!

Elias is afgelopen zaterdag 1 jaar geworden! En drinkt nog lekker bij mij!

Welliswaar gecombineerd met vaste voeding en bij afwezigheid van mij een flesje,maar daar buiten om blijven de momentjes van voeden tussen hem en mij doorgaan (helaas ook wel snachts,maar goed).

Joas stopte vanzelf bij 9 maanden…Elias is in elk opzicht anders…dus ook hierin. Meneer gaat vrolijk door.

Je zou bijna denken dat ik dit topic open om veren in m’n reet te steken…en dat is ook zo! Hahaha… :mrgreen:

Moest het gewoon even kwijt…hihi… :mrgreen:

Je mag kiezen… een blauwe, een rode of een mooie roze veer :inlove:

Je hebt ze eigenlijk alle drie verdient hoor meis… Een top prestatie :thumbup: :inlove: :clap:

:clap: :clap: :clap:

:dance: :dance: :clap: :clap: ,knap hoor. Je mag hier best een topic voor openen :thumbup:

Top presatie!! Hier zijn we ook stilletjes het jaar voorbij gegaan. Nooit gedacht dat we dat zouden halen, met alle strenge dieeten die ik moest volgen ivm Wesel zijn allergie, de ontelbaare keren spruw, het verschrikkelijke bijten tot bloedens toe en zo kan ik wel even doorgaan.

Sinds deze week zitten we op nog maar 1 voeding per dag, door een hevige buikgriep welke we alletwee hebben doorgemaakt is de productie behoorlijk gekelderd en Wessels interesse in de borst ook. Alleen in de ochtend als hij nog haf slaapt drinkt hij geconcentreerd, de rest van de voedingen is hap-los-hap-draai-los. Om dan van mijn schoot af te klimmen of weer verder te spelen.

We kijken wel hoe het met die ochtend voeding gaat, zolang hij die nog wel wil houden we hem er in en adners vindt ik het prima zo, hij heeft hetzelf heel natuurlijk afgebouwd en daar gaat het uiteindelijk om, dat Wessel en ik er met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Maar Mandy, van mij krijg je dus niet een veer maar een bosje vol!!! :clap: :clap: :clap:

Even bukken… en daarrrrr komt ie!!!

Staat je goed hoor!

Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal :dance: :thumbup: :inlove:

gefeliciteerd hoor

wou dat ik het gehaald had…maar helaas!

dus vanuit hier een hele kip :smiley:

Thanks meiden!!!

Goh…had het niet verwacht,maar zo’n boost doet me wel goed…

Tot zover uit mn omgeving krijg ik alleen de “geef je nog de borst?” opmerkingen…niet vervelend,maar eerder verbazend ipv lovend…het is wel eens fijn om zoiets te horen van mensen die het wel meteen snappen.

(Al behoorde ik eerder tot de groep die zich niets kon voorstellen bij voeden na 1 jaar…maar we zijn er toch…).

Jorien, super hoor! We gaan gewoon vrolijk samen door hoor! Dus ook Wessel! We zijn tegelijk gestopt met kolven op het werk toch? Dan is het toch super dat het tot op heden ook bij jou nog loopt!

Idd…het gaat erom dat jullie samen er een goed gevoel bij blijven houden…

Nogmaals thanks meiden…ben omringd door een mooie bos veren…hahaha!

jaaaaaaaaaaa super meid! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: