Niet te geloven wij zijn zwanger !

gefeliciteerd :dance:

:dance: GEFELICITEERD!!! :dance:

Meiden bedankt voor de lieve berichtjes . We zijn gelijk de hele famillie langsgeweest vandaag :oops:



Voor beide ouders 2 mokken in laten pakken met daarop : voor de allerliefste oma en voor de allerliefste opa met daarin een roze en een blauw babysokje maatje mini .



Wat een emotionele dag was dit zeg iedereen die zo met ons heeft meegeleefd en iedereen in tranen soms denk ik het zou toch wel echt zijn niet dat ik morgen wakker word en het een droom blijkt te zijn .



Rhi zo zie je maar dat cryotjes echt blijven plakken ik hoop dat het bij jullie ook zo positief is. En voor iedereen die al zo lang wacht .



X Daniëlle

Wat een supernieuws!!! :inlove:



HARTELIJK GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:

waaaaauw daantje ik zie het nu pas,



van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: eindelijk is jullie geduld beloond



ps, ik denk dat het vertellen alleen al een super kado is voor opa’s en oma’s in spé :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



maar ik zag met de kerst een heel gaaf idee (kerst bal met muisjes (blauwe en roze) misschien nu zo vlak voor de pasen een glazen ei met gekleurde muisjes erin en dan een leuke schaal van maken

Van harte gefeliciteerd :dance:

@Daantje77 wrote:

Meiden bedankt voor de lieve berichtjes . We zijn gelijk de hele famillie langsgeweest vandaag :oops:



Voor beide ouders 2 mokken in laten pakken met daarop : voor de allerliefste oma en voor de allerliefste opa met daarin een roze en een blauw babysokje maatje mini .



Wat een emotionele dag was dit zeg iedereen die zo met ons heeft meegeleefd en iedereen in tranen soms denk ik het zou toch wel echt zijn niet dat ik morgen wakker word en het een droom blijkt te zijn .



Rhi zo zie je maar dat cryotjes echt blijven plakken ik hoop dat het bij jullie ook zo positief is. En voor iedereen die al zo lang wacht .



X Daniëlle




Heerlijk he om ze zo te kunnen verrassen met het goeie nieuws! :mrgreen:

En ja ze zeggen altijd wel dat ze niet aan cryo’s doen als het niet zou kunnen aanslaan…maar ben blij dat jij/jullie iig het ECHTE bewijs ervan zijn :wink: Om meer dan 1 reden natuurlijk! :mrgreen: Ga er heerlijk van genieten!

GEFELICITEERD!!!





wij hadden een mama konijntje die een babykonijntje vasthield…die gaven we aan de opa’s en oma’s HAHAHA

na even denken viel het kwartje…

(was trouwens op MOEDERDAG :wink: )

Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst :-*

Waaw wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!

Een heeeeeeel fijne zwangerschap gewenst! :-*

Gefeliciteerd en november baby s zijn schatjes hoor



Liefs Marielle :vlinder:

waaaaw wat super nieuws zeg GEFELICITEERD :-*

Gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwnagerschap toe…geniet er lekker van…



liefs Melissa

Dit zijn nou de betere berichten. :dance: :dance:



Heel erg gefeliciteerd en geniet er van.

Ontzettend gefeliciteerd! Het is je van harte gegund!



Geniet ervan.

Gefeliciteerd!! :dance: Geniet ervan! :-*