Niet te geloven wij zijn zwanger !

Al heel vroeg uit bed geslopen om te kunnen testen en kan nu echt niet meer slapen door de emoties . Het is zo onwerkelijk dat het nu echt deze keer om mijzelf gaat we hebben een positieve test !

:: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: ::



Geniet van je zwangerschap!

Echt waar???



Wowwwwwwwww…meid Van harte gefeliciteerd!!



Jullie hadden toch veel moeite voor moeten doen?



Geniet er van! Ooooooohhhh wat heerlijk voor jullie!



Liefs,

Moon

Wij hebben 2x ivf en 2 cryo pogingen gedaan ik ben zooooo blij ! Straks even een andere test kopen om nog een keer te testen de digitale clear blue . Zijn er nog leuke manieren om het te vertellen tegen de ouders ? Je bent er zo lang mee bezig en als het eenmaal zover is dan geen idee hebben haha

Zwangerschapstest inpakken en geven aan de ouders?

of wachten tot de 1e echo er is, dit zal haast niet lukken (het wachten met vertellen). Of iets kopen met de zin je wordt oma.



Geniet er van!



Liefs,

Moon

Ik kwam bij mijn ouders (mega zenuwachtig natuurlijk, want ze wisten niet eens dat ik met de pil gestopt was) en gaf mijn moeder een tas met allemaal spullen zoals een pak newborn luiers, billencreme, rompertjes, spuugdoekje en klein flesje. En ik zei erbij: “Zo dan heb je die vast in huis” en dan een big smile erbij. Mijn moeder snapte 'm eerst niet, maar toen viel het kwartje in 1x en moest ze huilen… :lol:

Leuk zeg al die ideetjes , wij hebben deze keer niet verteld dat we weer waren begonnen . Had geen zin in steeds de vraag ‘en weet je al wat ?’ dus het is voor hun ook een complete verassing dat maakt het juist helemaal leuk !



Zometeen eerst nog een nieuwe test doen :wink:

:shock: GEFELICITEERD!



ik heb een plantje gekocht “kindje op moeder schoot” heet dat plantje…ze zag het meteen :lol: ( heeft groene vingers)

en een paar spenen met “opa/oma is de liefste” erop :angel:

Gefeli!!! :dance: :dance:

Gefeliciteerd zeg!!! :dance: :dance:



Heb geen goede tip, want schoonouders waren hier, toen ik niet meer kon wachten met testen :mrgreen: en wisten het dus ook direct

en mijn ouders heb ik toen direct gebeld…

Van harte gefeliciteerd!! Tips om het op een leuke manier te vertellen heb ik niet, ben nooit zo origineel :oops: :mrgreen: .

Ow daantje, wat ongelovelijk geweldig!!!

Ik zou het ook niet weten wat je je ouders kado kan doen, maar er zijn al wel leuke ideeen genoemd denk ik.



Geniet maar lekker van je zwangerschap!!! Heel veel geluk gewenst :-*

wauw wat leuk!! gefeliciteerd!

Gefeliciteerd



Wij hebben mijn ouders & mijn zus slabbertjes kado gegeven met liefste opa, oma & tante erop. Ze keken eerst alledrie verbaasd (aangezien de zwangerschap ook voor ons een complete verrassing was), maar toen het kwartje rvielen, vielen ook de tranen :lol:



Heel veel plezier met je zwangerschap!



Liefs Janneke :-*

Gefeliciteerd!!!

Helaas heb ik ook niet echt een leuke manier om het te vertellen. Mijn ouders waren vlak na elkaar jarig en hen heb ik dus ieder een speentje gegeven. Mijn schoonmoeder en schoonfamilie hebben we het ook op een verjaardag verteld… Maar ik hoop dat je op leuke ideeën komt!!! :thumbup:

Gefeliciteerd :dance:

Dank je wel voor alle ideeen ik ga er nog eens goed over nadenken :think:

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW





Van harte gefeliciteerd… :mrgreen:



:dance: :dance: :dance: :dance:

Wij hadden bij Vera* beide opa’s en oma’s een fotolijstje gegeven en hetvolgende gedichtje zat erin:



hallo opa en oma, mag hier straks mijn foto



Het is hier donker, het is hier puik

en ik zit lekker warm in mama’s buik

Nu ben ik aan het groter groeien

want ik ben nog maar heel klein

Ik vind het leuk dat jullie

mijn opa en oma zullen zijn

jullie kunnen me nog niet horen

jullie kunnen me nog niet zien

In december word ik geboren

mag ik dan in dit lijstje misschien?

WAUW :inlove: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance:



Gefeliciteerd!! :-* :-*