niet stoppen met eten

hoihoi

ik ben nu 22 weken en tot nu toe 3 kilo aangekomen maar sinds gisteren lijkt het wel of ik niet kan stoppen met eten. Ze hebben het over eten voor 2 volgns mij eet ik voor een elftal. Ik probeer maar bezig te blijven om neit te gaan eten maar ik heb trek !!!

zeg aub dat dit herkendbaar is en heel snel weer overgaat

:lol: :mrgreen:

Ik heb de hele zwangerschap door gegeten, wanneer je mij zag zag je iets in mijn mond! :angel:

Maar ik heb die drang al altijd een beetje gehad hoor maar het was nooit zo erg als toen ik zwanger was! :angel: :wink:

joh 3 kilo tot nu toe pfffff wat een mzzl heb jij hahahha

iedereen heeft van die periode’s dat je ff trek heb… … ik heb regelmatig wat gezonds gepakt vond een wortel dip in tzaziki erg lekker en verder was ik verslaafd aan zoute drop en volle melk maar tijdens deze zwangerschap kan ik dat wel laten schieten… nu verslaafd aan de zoute pocorn haha

Erg herkenbaar. Ik heb ook periodes dat ik iets moet hebben. Koeken zijn het nu helemaal voor mij, en ook nougat is nu favoriet.

hihi, ik heb het ook en het is vast weer een fase. Gaat denk ik wel weer over. Ik zit nu ook lekker aan de worstje in bladerdeeg :stuck_out_tongue: ben echt gek op hartige hapjes :smiley:

gelukkig maar. Ik moet zeggen dat het ook al weer wat minder wordt. Maar nu heb ik het dit weekend ook heel druk :smiley:

groetjes

marlies