niet spelen met speelgoed

mijn zoontje is goed 21 maanden en hij speelt weinig met zijn speelgoed.

Er staat van alles,maar hij kijkt er niet naar om. Het liefst speelt hij met een plastic bakje of haalt mijn voorraad kast leeg.

Op de creche speelt hij ook niet met speelgoed. Hij wil buiten alleen maar op een loopauto. En heel af en toe in de zandbak.

Hij is thuis niet vervelend, want ik doe ook wel mijn eigen ding als hij wakker is. Ook spelen we wel samen.

Maar ik vroeg mij af of meer kindjes dit hebben.

Over 2,5 maand wordt hij 2 jaar en ik zou dan ook niet weten wat we hem moeten geven.

Of heb ik gewoon een kind dat met het minimale tevreden is :lol: :lol: ?

groetjes Claudia

Hahaha, ik herken het wel hoor. Al wordt er hier dan nog veel met autootjes gespeeld. Maar idd, buiten spelen de loopauto of de hond achterna jagen geeft al plezier genoeg kennelijk. Ik heb blokken aangeboden, duplo neergezet, een muziekhondje gekocht maar dat interesseert hem allemaal geen ene moer :shifty:

Wat plastic bekers en bakjes, een paar autootjes en vooral buiten zijn is ook hier favoriet.

de spullen die papa en mama gebruiken zijn gewoon veel interessanter :smiley: pannen, plastic bakjes etc. en mee helpen vindt de grote man hier ook geweldig.

met duplo wordt wel gespeeld en met little people ook wel even. het zijn allemaal korte momenten.

heb je niet juist teveel staan? :think:

is maar een idee hoor.

een paar dingen aanbieden en steeds speelgoed wisselen, dat helpt hier wel.

wij zijn ook lid van een speel-o-theek :thumbup:

als er na 2 weken niet meer naar wordt omgekeken gaat het gewoon terug. ideaal.

Hier laat mijnheer ook zijn speelgoed staan.

Zijn buggy en fiets zijn hot op het moment. En steentjes en stokjes verzamelen.

Zal de leeftijd wel zijn :slight_smile:

fijn om te horen dat we dus niet de enigen zijn.

We hadden het speelgoed al verdeeld, zodat er wat afwisseling is. Maar goed het zal dan wel komen.

groetjes