Niet poepen

Weten jullie hoe dat zit? Hij krijgt bv en heeft twee hele dagen niet gepoept, de dag ervoor alleen in de ochtend. Hij heeft er af en toe ook wel wat last van :frowning: ik dacht dat t vanaf een week of zes normaal was dat ze niet elke dag poepen, hij is morgen drie weken.

Iris heeft dat ook. De verpleegkundige van het bureau zei dat ze bij elke verschoning poep mogen hebben maar ook een paar dagen (zij zei zelfs een week) helemaal niet.

Bij borstvoeding mag dat allemaal, maar ik vind het ook wel zielig als ze zo’n pijn heeft, maar er komt niks.

Met bv heb je dat soms, soms hele week niet en dan weer iedere luier ( bij mij dan wel is :wink: ) maar als hij het last van heeft is het niet leuk …



Heb je met de termometer wel is geprobeerd? dat deed ik wel gewoon net als temp op nemen en dan erna kwam er wat …

Wat wij wel weens deden, beetje lauw water… En dan poepte ie heel snel wel… (Hier geen bv, maar af en toe door de fles, wilde het poepen ook wel eens niet en dan was dit de oplossing.

Mijn zoontjes hebben allebei een periode gehad dat ze maar 1 keer per week a 10 dagen poepte. Ik gaf ze heel soms een lepeltje olijfolie of deed dit in de fles. Ze kunnen er zo’n last van hebbn~



Liefs Suzanne

Nou die middag kwam er toevallig een (enorme :lol: ) poepbroek. Gister ook gewoon weer gelukkig, hij is meteen een stuk vrolijker :slight_smile:

Bedankt voor de tips, ik onthou ze iig voor evt volgende keer!