Niet plassen en weinig drinken

Tycho heeft donderdag avond flink overgegeven en diarree gehad. Verder was hij wel goed te pas, ook goed gedronken en gegeten, behalve avond eten en de fles voor het slapen.

Vrijdag was Tycho ziek, hij had wat koorts 38,8 en hij was flink hangerig. Wou de hele dag niet veel drinken en maar 1 boterham.

Toen ik hem 's avonds naar bed bracht had hij niet veel geplast en dat wat hij had geplast stonk heel erg. Ook was er een oranje plekje te zien in de luier.

Vanmorgen haalde ik hem eruit om 9 uur. Hij had wel geplast vannacht maar niet zo veel.

Als eerst een fles melk gegeven en die dronk hij helemaal leeg. 1 stukje brood gehad en toen wou hij niks meer.

Wou hem later fruit geven maar toen ik hem dat voorhield draaide hij zijn hoofd weg en begon weer over te geven. De hele fles er weer uit.

Daarna nog een pakje appel wicky gehad en die heeft hij leeggedronken.

Maar nu heeft hij vanaf vanmorgen 9 uur nog niet geplast en maar 200 cc vocht binnen.

Wannneer moet ik me zorgen gaan maken en de HAP bellen?

Liefs Chantal

Chantal, je kunt altijd de HAP bellen. Nog niet eens om lang te gaan maar iig om advies in te winnen.

Is Tycho wel helder?

Beterschap voor je lieve ventje :hug:.

Chantal, als je het niet vertrouwt moet je even bellen. Beter een keer teveel langs gaan dan een keer te weinig.

Josephine heeft ook wel eens heel weinig gedronken en dan ging ze het ineens later inhalen. Geef hem anders gewoon water of slappe thee. Misschien neemt ie dat beter? Josephine was twee weken terug ook best ziekig (zonder koorts overigens maar wel met spugen) en toen werd ons geadviseerd om goed koud water te geven en dat was eigenlijk het enige wat ze goed dronk. Melk bleef nog geen 5 seconde binnen en sap wilde ze niet.

Ik zou de hap even bellen om deze vraag te stellen.

Niet eens om langs te gaan, maar gewoon zodat je weet wanneer hun zich zorgen maken.

Ze zullen dan waarschijnlijk ook met je afspreken wat je in de gaten moet houden en wanneer je echt weer moet bellen.

gewoon ff bellen, al is het om jezelf gerust te stellen!

Hoe is je eigen gevoel erover??

Als je het niet vertrouwt altijd de Hap bellen!!

Hoe is tycho?? Is hij helder en alert??

Amy was vorige week ziek, wilde niet drinken, had ook hele dag geen plasluier gehad en had hoge koorts. Bij de huisarts geweest, deze gaf aan dat ze minder snal uitdrogen, dan wanneer ze baby waren en het vaak toch wel weer inhalen. Succes ermee meis!

Na het slapen had Tycho toch wel wat geplast. Niet erg veel maar er was wel wat.

Na het slapen een flesje appelsap gedronken. Die heeft hij leeg en verder nog niet weer gedronken. Zijn flesje staat wel op tafel.

ook heeft hij net alweer een paar diarree luiers geproduceerd.

Ik denk niet dat ik me zorgen hoef te maken maar echt lekker zit het me niet.

ohohoh moet nu weer een diarree luier verschonen…