niet ongesteld en niet zwanger?!

Dames,

Even heel kort. Ik ben 31 jaar jong :silenced: en moeder van 2 kinderen. De oudste is oudste is geadopteerd, omdat wij dachten geen kinderen te kunnen krijgen op de biologische manier (oa door endo). De jongste is mij dus overkomen en in maart vorig jaar gezond geboren :dance: .

Na de geboorte zijn we nooit aan anticonceptie begonnen in de hoop dit wonder nog eens mee te mogen maken. Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurd.

Nu mijn vraag. Sinds de bevalling is mijn cyclus vrij regelmatig. Meestal is hij stipt 28 dagen met af en toe een uitschieter naar 30 dagen. Vandaag(15-09-09) zit ik echter al op 34 dagen en zijn de :twisted: :twisted: nog niet gearriveerd. Een digitale test van CB geeft echter aan dat ik niet zwanger ben. Heeft iemand een idee wat er zou kunnen spelen? Uiteraard hoop ik heel hard dat ik toch zwanger ben, maar verstandelijk weet ik dat het niet zo is vanwege de negatieve test.

Er zijn hier vast vrouwen, die dit eerder hebben meegemaakt en ik zou graag horen wat het resultaat was.

Anke

Het kan zijn dat je toch een nog langere cyclus hebt en binnenkort ongesteld wordt, maar het kan ook zijn dat je toch zwanger bent en nog even te weinig hcg-hormoon hebt om een postieve CB test te krijgen. Als je over 3 dagen nog niet ongesteld bent, dan zou je weer een test kunnen doen, misschien van een ander merk proberen?

Hopelijk is het toch raak!

Hai Anke :mrgreen: !

Ik hoop het voor je meid… :pray:

Stiekum blijf je hopen :pray: , maar helaas zijn de :twisted: :twisted: vanmorgen gekomen. :? .

Ik ben wel blij dat er niets ernstigs aan de hand is, maar baal wel van deze extra lange cyclus. Hopelijk is het een uitzondering.

Anke

Anke, ik lees dat het weer eventjes spannend was bij je.

Balen inderdaad dat je dan zomaar opeens een langere cyclus had tussendoor.

Logisch dat je dan hoopt dat het raak is :hug:

Anke…hoopvol begon ik je topic te lezen…maar lees ook je laatste berichtje, en ze zijn er dus wel, maar hebben je lekker een paar dagen in spanning laten zitten.

Ik hoop dat dit een uitzondering was en je cyclus zich gewoon weer lekker herstelt, en inderdaad fijn dat er blijkbaar niks ernstigs aan de hand is.

Na het stoppen met de AC was na 1 cyclus alles redelijk regelmatig tot afgelopen keer. Ik ging 8 dagen overtijd. Heb er 2 testen tegenaan gegooid maar helemaal geen miniscuul streepje te ontdekken. Uiteindelijk ook bij mij de :evil: :evil: gekomen :think:

Hoi,

ik lees dit berichtje, en zit zelf ook een beetje in deze situatie. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Wij willen graag een kindje maar na een paar keer niet zwanger te zijn geworden heb ik een ovulatietest gekocht voor meer zekerheid. Die gaf keurig op dag 15 aan dat ik een eisprong had. Nu hebben we de dagen ervoor, tijdens en na veel gevreeen. Nu had ik echter 2 dagen geleden ongesteld moeten worden en dat is niet gebeurd. Net een test gedaan en die was negatief. Ik voel me ook absoluut niet zwanger maar een eisprong is toch altijd 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt? Iemand meer info voor mij? Bedankt vast!

Hoi lijster,

het hoeft niet persee te zijn dat je daadwerkelijk een eisprong krijgt na een LH-piek. (LH is het hromoon wat een ovulatietest meet.) Om zeker te zijn dat je een eisprong hebt zou je moeten temperaturen. (je temp is een halve graad hoger na een eisprong)

Maar normaal gesproken volgt op een LHpiek wel een eisprong.

Bij mij duurde het standaar 12 dagen voordat dan mijn :evil: :twisted: kwamen. Maar dat verschilt dus wel per persoon. Gemiddeld 14 dagen geloof ik, maar zou dus net zo goed 16 kunnen zijn.

Miss nog een x een test doen??

xx